شناسهٔ خبر: 65883195 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال از ساعت ۱۵ یکطرفه می شود

جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا با اشاره به وضعیت ترافیکی محور چالوس و آزادراه تهران-شمال گفت: در جنوب به شمال محور چالوس و آزادراه تهران-شمال به خاطر سنگین بودن بار ترافیک از ساعت ۱۵ محدودیت ترافیکی اعمال خواهیم کرد. جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا با اشاره به وضعیت ترافیکی محور چالوس و آزادراه تهران-شمال گفت: در جنوب به شمال محور چالوس و آزادراه تهران-شمال به خاطر سنگین بودن بار ترافیک از ساعت ۱۵ محدودیت ترافیکی اعمال خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ سیاوش محبی جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، درباره آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور اظهار کرد: در حال حاضر امروز ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ بار ترافیکی در اکثر محور‌های مواصلاتی استان‌های سراسر کشور پرحجم و روان است.

وی با بیان اینکه در محور‌های شمالی نظیر محور فیروزکوه نیز شاهد بار ترافیکی پرحجم و روان هستیم افزود: در محدوده‌های تونل وانا، بایجان و... محور هراز به صورت مقطعی شاهد بار ترافیکی سنگین هستیم.

جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا با اشاره به وضعیت ترافیکی محور چالوس و آزادراه تهران-شمال گفت: در جنوب به شمال محور چالوس و آزادراه تهران-شمال به خاطر سنگین بودن بار ترافیک از ساعت ۱۵ محدودیت ترافیکی اعمال خواهیم کرد و تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور، حدفاصل پل زنگوله تا مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ محبی بیان کرد: متاسفانه از آغاز طرح نوروزی تا به امروز ۵۴۹ نفر از هموطنان بر اثر حوادث ترافیکی جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما