شناسهٔ خبر: 65865531 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

راه اندازی هشت پایگاه اعتکاف علمی ویژه دانش آموزان در شهرستان سبزوار

هشت پایگاه اعتکاف علمی و دو پایگاه کلاس‌های تقویتی و آمادگی امتحانات نهایی در نوروز ۱۴۰۳ در شهرستان سبزوار تشکیل شده است.

صاحب‌خبر -

راه اندازی هشت پایگاه اعتکاف علمی ویژه دانش آموزان در شهرستان سبزوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان سبزوار گفت: برای ایجاد فضایی آرام برای مطالعه دانش آموزان کنکوری و رفع دغدغه خانواده‌ها و دانش آموزان در روز‌های آغازین سال نو، آموزش و پرورش سبزوار نسبت به راه اندازی هشت پایگاه اعتکاف علمی نوروز ۱۴۰۳، ویژه کنکور و امتحانات نهایی و دو پایگاه کلاس‌های تقویتی و آمادگی امتحانات نهایی ویژه پایه‌های دهم و یازدهم در سطح شهرستان اقدام کردهاست.

بخش ابادی افزود:پایگاه‌های مطالعاتی نوروزی شهرستان سبزوار از ۲۶ اسفندماه لغایت ۱۲ فروردین ماه به مدت ۱۶ روز از ساعت ۷ صبح تا ۲۱ شب با امکانات ویژه و با برنامه‌های جمع بندی و رفع اشکال دروس، کلاس‌های تقویتی، مشاوره‌ای و... در فضایی مطلوب و آرام و با لحاظ نمودن شرایط ماه مبارک رمضان، فعالیت دارند.

وی گفت: همچنین پایگاه‌های کلاس‌های تقویتی و آمادگی امتحانات نهایی نیز در ایام نوروز برای ارتقای کیفیت آموزشی فعالیت دارند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان سبزوار افزود: هدف از برپایی پایگاه‌های اعتکاف نوروزی، علاوه بر برگزاری کلاس‌های جمع بندی دروس مطالعه شده، افزایش خودباوری، انگیزه و اعتماد به نفس، مشاوره درسی و تشخیص نقاط قوت و ضعف و استفاده حداکثری از زمان طلایی در تعطیلات نوروز می‌باشد.

بخش ابادی گفت: پایگاه‌های مطالعاتی اعتکاف علمی نوروزی ۱۴۰۳ شهرستان سبزوار، جمعیتی در حدود ۵۰۰ دانش آموز از شهرستان سبزوار و تعدادی دانش آموز مهمان از سایر نواحی و شهرستان‌ها را تحت پوشش قرار داده اند.

نظر شما