شناسهٔ خبر: 65858893 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ایمنی جاده‌های خراسان جنوبی اولویتی که باید مدیریت شود

خبرگزاری صدا و سیما

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به فرارسیدن موج دوم سفر‌های نوروزی، شب‌های قدر و تعطیلات عید فطر، ایمنی جاده‌ها اولویت اول استان در شرایط فعلی است که باید به خوبی آن را مدیریت کنیم.

صاحب‌خبر -

ایمنی جاده‌های خراسان جنوبی اولویتی که باید مدیریت شودبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، عباس زاده در هفتمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان که در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانسی دستاورد‌های دولت با حضور رئیس جمهور برگزار شد، گفت: برای ایجاد ایمنی لازم در جاده‌های خراسان جنوبی باید نسبت به حضور و آمادگی‌های مورد نیاز خود در این خصوص اطمینان داشته باشیم.


وی با اشاره به اینکه نباید حوادث جاده‌ای به جهت کم کاری دستگاه‌های اجرایی مربوط در استان اتفاق بیفتد، افزود: با هدف ایجاد ایمنی در جاده‌ها در صورت نیاز پلیس، راهداری و هلال احمر باید نسبت به تقویت نیرو‌ها و امکانات خود در جاده‌های استان اقدام کنند.


عباس زاده با بیان اینکه در سال جاری تا عید فطر با افزایش تردد در جاده‌های استان مواجه هستیم، گفت: ایمنی جاده‌های خراسان جنوبی اولویت اول استان در شرایط فعلی است و باید تلاش کنیم روند خوب روز‌های گذشته در شب‌های قدر و تعطیلات عید فطر هم تداوم داشته باشد.


معاون پلیس راه استان نیز گفت: تعداد فوتی‌های در تصادفات برونی شهری استان تا به امروز ۶ نفر است که این آمار در سال گذشته در مدت مشابه ۲۰ نفر بوده است.


سرهنگ کاظمی افزود:متخلفانی که پلاک خودروهایشان رو مخدوش می‌کنند، ۱۵ روز خودرویشان توقیف می‌شود.


شاهوردی مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی هم از فعالیت ۳۸ چادر عشایری در استان در طرح بهار خدمت در سطح محور‌های استان خبر داد.

نظر شما