شناسهٔ خبر: 65841910 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تفریحات دریایی در سواحل استان بوشهر ممنوع شد

مدیرکل مدیرت بحران استانداری بوشهر گفت: تفریحات دریایی در سواحل این استان تا پایداری شرایط جوی ممنوع شده است.

صاحب‌خبر -

کوروش دهقان با اعلام دریابست در نوار ساحلی استان بوشهر، اظهار کرد: تفریحات دریایی در سواحل استان تا پایان هشدار وضعیت نارنجی یعنی هشتم فروردین ماه ممنوع است.

وی با اشاره به اعلام هشدار هواشناسی دریایی سطح نارنجی در استان بوشهر، گفت: از امروز تا هشتم فروردین ماه سواحل این استان و خلیج فارس مواج و متلاطم است.

دهقان با بیان اینکه سازمان هواشناسی سرعت وزش باد در استان بوشهر به‌ویژه روی دریا را تا ۷۰ کیلومتر در ساعت اعلام کرده است، افزود: در این شرایط ارتفاع موج دریا در خلیج فارس تا سه متر افزایش می‌یابد که برای تفریحات دریایی خطرناک است.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر از متوقف شدن فعالیت تفریحات دریایی در تمام سواحل استان خبر داد و بیان کرد: به سبب شرایط نامساعد جوی از امروز تا هشتم فروردین، تمام تفریحات دریایی از جمله قایق‌سواری، شنا، استفاده از جت اسکی در طول ساحل استان بوشهر ممنوع است و دریابست اعلام می‌شود.

دهقان اظهار کرد: با توجه به بارش باران در استان بوشهر، امکانات لازم برای جلوگیری از هرگونه حادثه پیش‌بینی شده است. در این راستا، سالن‌های ورزشی، مساجد، حسینیه‌ها و مدارس برای اسکان اضطراری مسافران و گردشگران اختصاص یافته است.

وی از آماده‌باش ستاد مدیریت بحران استان بوشهر و دستگاه‌های اجرایی عضو این ستاد خبر داد و افزود: همه دستگاه‌های امدادی در آمادگی کامل برای ارائه خدمات رسانی به مهمانان نوروزی و مردم هستند و بازدیدهای مکرری از سواحل برای نظارت بر عملکرد تیم‌های امدادی انجام می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما