شناسهٔ خبر: 65835815 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خبر داد

اقامت شبانه ۱۱۷ هزار مسافر نوروزی در مراکز اقامتی شهر اصفهان

در سومین شب از نوروز، بیش از ۱۱۷ هزار مسافر نوروزی در مراکز اقامتی شهر اصفهان داده شدند.

صاحب‌خبر -

اقامت شبانه ۱۱۷ هزار مسافر نوروزی در مراکز اقامتی شهر اصفهانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در مجموع از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته تا کنون حدود ۴۰۰ هزار نفر شب خواب در این کلان‌شهر اسکان پیدا کردند.

جواد شفیعی افزود:باتوجه به استقبال مسافران نوروزی از اسکان در مدارس آموزش و پرورش در همان ساعات اولیه شب به‌صورت کامل تکمیل ظرفیت شد و از آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر شهر تا کنون به بیش از ۱۵۰ هزار نفر از هموطنان و گردشگران خدمات اسکان ارائه شده است.
 وی تاکید کرد در حال حاضر ظرفیت هتل‌ها و مهمان‌پذیر‌های شهر اصفهان ۱۰۰ درصد تکمیل شده و از ابتدا شروع فعالیت ستاد خدمات سفر (بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته) تا کنون پذیرای بیش از ۳۶ هزار نفر بوده است.
وی تاکید کرد: از مدارس آموزش و پرورش استقبال گسترده شده بطوریکه در همان ساعات اولیه شب به‌صورت کامل تکمیل شد و از شروع فعالیت ستاد خدمات سفر شهر تا کنون به بیش از ۱۵۰ هزار نفر از گردشگران از سراسر کشور خدمات ارائه شده است.
جواد شفیعی با اشاره به استفاده گردشگران از منازل استیجاری گفت: شب گذشته بیش از ۲۰ هزار مسافر نوروزی از منازل استیجاری استفاده کردند، همچنین ۲۰ خوابگاه خود گردان غیر انتفاعی به‌طور کامل تکمیل ظرفیت شد.
وی ادامه داد: با توجه به تکمیل اولویت‌های اسکان در‌های سه ورزشگاه امام خمینی (ره) منطقه ۱۴، ورزشگاه ولایت منطقه ۵ و ورزشگاه امیریه منطقه ۱۳ پس از حضور عوامل منطقه و عوامل کمیته قضائی و انتظامی و تاییدیه ایمنی از آتش‌نشانان در کمیته ایمنی و حوادث و همچنین اطلاع‌رسانی از طریق کمیته اطلاع رسانی و سامانه ۱۳۷ به روی گردشگران باز شد.
مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: باغ فدک در شب گذشته نیز به‌عنوان تنها مکان اسکان گردشگران به‌صورت چادر خواب پذیرای بیش از ۱۰ هزار نفر بود و این آمار از شروع فعالیت ستاد خدمات سفر به بیش از ۳۶ هزار نفر رسیده است.
شفیعی گفت:
وی افزود: مسافران می‌توانند برای دریافت ظرفیت‌های باقی‌مانده اسکان و اطلاع از مکان مراکز ارائه اسکان به گردشگران، از طریق مراجعه به اپلیکیشن اصفهان من و تماس با سامانه ۲۴ ساعته ۱۳۷ اقدام و اسکان خود را انتخاب کنند.

نظر شما