شناسهٔ خبر: 65822845 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خطیب نماز جمعه زاهدان: نقش موثر مردم در رشد اقتصادی کشور

دولت زمینه جهش تولید با مشارکت مردم را فراهم کند.

صاحب‌خبر -

خطیب نماز جمعه زاهدان: نقش موثر مردم در رشد اقتصادی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، امام جمعه موقت زاهدان در اولین نمازجمعه سال جدید با اشاره به نامگذاری شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال جهش تولید و مشارکت مردم گفت: دولت و مسئولان باید زمینه جهش تولید با مشارکت مردم را فراهم کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدخلیل حسینی افزود: علیرغم پیشرفت‌های که داشتیم معیشت مردم را باید مسئولین مورد توجه قرار دهند.
وی گفت: تقارن سال جدید با ماه مبارک رمضان نشان از آن دارد که خیرات و برکات زیادی به دنبال خواهد داشت.
خطیب این هفته نمازجمعه زاهدان با اشاره به بیان خاطرات شیرین در بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب همچون حضور در راهپیمایی و انتخابات و همچنین حوادث تلخ مانند جنگ غزه تصریح کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های معظم له موضوع اقتصاد و معیشت مردم است؛ بنابراین شعار سال را با عنوان جهش تولید با مشارکت مردمی نامگذاری کردند تا دولت و مسئولان به دنبال اقتصاد مردمی باشند.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی گفت: دولتمردان و مسئولان باید زمینه ورود مردم به اقتصاد را فراهم کنند و موانع را از سر راه آنان بردارند.
وی تاکید کرد: هرکجا مردم حضور داشتند توفیق و موفقیت در آنجا نمایان بود؛ بنابراین باید دولت و مسئولان در راستای تحقق شعار سال گام بردارند.
امام جمعه موقت زاهدان خاطر نشان کرد: امید است دولت مردمی به اقدامات و طرح‌های خود سرعت دهد و تلاش کند تا سیستان و بلوچستان از مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کند، نجات یابد.

نظر شما