شناسهٔ خبر: 65794918 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرماندار قم از غرفه‌های طرح تنظیم بازار نوروزی بازدید کرد

فرماندار قم امروز در بازدیدی میدانی از روند و کیفیت عرضه میوه غرفه‌های تنظیم بازار بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

عباس ذاکریان، فرماندار قم روز سه شنبه در بازدید میدانی از روند توزیع میوه تنظیم بازار شب عید، بر عرضه میوه با کیفیت با قیمت مناسب تاکید و به گفتگو با فروشندگان و شهروندان پرداخت.

وی با بیان اینکه باید تعادل، توازن و نظارت بر بازار در این ایام بیشتر از سایر مواقع سال باشد، افزود: با توجه به اینکه نیاز مردم در این ایام بیشتر از سایر ایام سال است، باید با برنامه ریزی درست و هماهنگی بین مسئولان آرامش و اطمینان لازم برای شهروندان ایجاد شود.

ذاکریان خواستار همکاری و هماهنگی بیشتر دستگاه‌های مرتبط برای نظارت بیشتر بر بازار شد و اظهار داشت: ۱۵ نقطه شهری که برای توزیع میوه شب عید در نظر گرفته شده است، باید با مدیریت و نظارت کامل بررسی شود.

فرماندار قم گفت:۳۲۷ تن میوه شامل ۲۲۰ تن پرتقال و ۱۲۷ تن سیب درختی و ۱۴.۵ تن خرما در عید نوروز در جایگاه‌های عرضه میوه‌های تنظیم بازار شهرستان قم توزیع می‌شود و طبق برنامه ریزی صورت گرفته، جایگاه‌های عرضه میوه از ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز گردید.

وی افزود: مردم می‌توانند گزارش تخلفات صنفی را به بازرسان اتاق اصناف قم گزارش دهند یا از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

نظر شما