شناسهٔ خبر: 67731159 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اصفهان

پاداش ۷۳ میلیارد ریالی برای مشترکان کم مصرف برق

۷۳ میلیارد ریال پاداش برای مشترکان کم مصرف برق در اصفهان اختصاص یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیر دفتر فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع برق استان اصفهان با اشاره به تشویق و بخشودگی بهای برق برای مشترکان کم مصرف در پیک تابستان گفت: از ابتدای خرداد ماه (شروع پیک فصل) تاکنون ۶۶۶ هزار قبض برق صادر شده و بیش از ۳۹ درصد از مشترکان مشمول پاداش مدیریت مصرف برق شده‌اند.


محسن کرمانی با اشاره به بخشودگی کامل بهای برق ۳۱ هزار مشترک دیگر در این مدت افزود: مجموع رقم پاداش این تعداد مشترک ۷۳ میلیارد ریال برآورد شده است.
وی با اشاره به اجرای طرح‌های تشویقی برای مشترکان کم مصرف گفت: در این طرح، به مشترکانی که نسبت به دوره مشابه سال قبل، کاهش مصرف داشته باشند، پاداش تعلق می‌گیرد.


مدیر دفتر فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع برق استان اصفهان با بیان اینکه این طرح از ابتدای خرداد ماه آغاز شده و تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: مشترکان می‌توانند با مراجعه به پورتال شرکت توزیع برق و یا برنامه کاربردی برق من از میزان مصرف و پاداش خود اطلاع یابند.
کرمانی از مشترکان برق استان خواست با توجه به گرمای هوا، با کاهش مصرف در ساعات اوج مصرف، به پایداری شبکه‌ها و تاسیسات برق کمک کنند.

نظر شما