شناسهٔ خبر: 65777830 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل میراث فرهنگی، ‌گردشگری و صنایع دستی مازندران:

بازدید بیش از ۲۰۹ هزار مسافر از اماکن تاریخی و توریستی مازندران

مدیرکل میراث فرهنگی، ‌گردشگری و صنایع دستی مازندران: ایزدی از بازدید بیش از ۲۰۹ هزار مسافر از اماکن تاریخی، فرهنگی و توریستی مازندران از ۲۳ اسفند تا ۲۷ اسفند سال‌جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

حسین ایزدی در گفت وگو با ایلنا، از ثبت ۱۰۲ هزار و ۴۰۷ نفر شب اقامت در اقامت‌گاه های رسمی در مازندران از ۲۳ اسفند تا ۲۷ اسفند سال‌جاری خبرداد و گفت: یک میلیون ۷۱۵ هزار و ۸۴۸ نفر معادل ۷۷/۸۸ درصد در اقامت‌گاه های غیر رسمی اقامت کردند.

وی شمار اقامت کننده‌ها در هتل آپارتمان را ۲۰/۶۷۱ نفر اعلام کرد و افزود: در همین مدت ۲۰ هزار و ۶۳۰ نفر معادل ۴/۲۴ درصد در هتل‌های مازندران اقامت کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، ‌گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: ۱۳ هزار و ۸۶۰ نفر در متل‌ها، ۲۳۴ هزار و ۳۰ نفر در خانه‌های مسافر و چهار هزار و ۶۱۹ نفر در زائرسراها اقامت کردند.

وی میزان اقامت در اردوگاه‌ها را ۲,۲۶۸ نفر اعلام کرد و ادامه داد: میزان اقامت در مجتمع‌های گردشگری ۴/۱۰۲ نفر معادل ۰.۸۴ درصد و میزان اقامت در مهمانپذیر ۸۴۵ نفر معادل ۰.۱۷ درصد بوده است.

ایزدی تعداد کل بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی  را ۲۰۹ هزار و ۶۰۷ نفر اعلام کرد و که این میزان ۴۰/۵۳۹ بازدید تاریخی، ۴/۷۴۶ بازدید از صنایع دستی بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما