شناسهٔ خبر: 65740277 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

یک مسئول:

۳۵۰۰ شغل مستقیم با افتتاح و بهره‌برداری ۵۲۲ پروژه در ساری ایجاد شد

یک مسئول: نوبخت: طی یک سال گذشته ۵۲۲ پروژه به ارزش ۲ هزار و ۴۷۴ میلیارد تومان در شهرستان ساری افتتاح و بهره‌برداری شد که برای ۳ هزار ۵۰۰ نفر نیز به‌صورت مستقیم شغل ایجاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محمدعلی نوبخت صبح شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ساری گفت: طی یک سال گذشته ۵۲۲ پروژه به ارزش ۲ هزار و ۴۷۴ میلیارد تومان در شهرستان ساری افتتاح و بهره‌برداری شد که برای ۳ هزار ۵۰۰ نفر نیز به‌صورت مستقیم شغل ایجاد کرد.

وی افزود: تلاش داریم تا ساری را به «کرامت شهر» تبدیل کنیم اگرچه با نقطه ایده آل فاصله‌داریم اما تلاشمان را مضاعف می‌کنیم.

فرماندار ساری گفت: ساری در سال ۱۴۰۲ از نظم و انضباط خاصی در بخش امنیت برخوردار بوده است؛ تا رسیدن به توسعه پایدار در شهرستان فاصله‌داریم و باید تلاشمان را در سال آینده افزون‌تر کنیم.

نوبخت با اعلام اینکه طی دو سال گذشته ۱۰۰ روستای شهرستان ساری آسفالت شد، گفت: شهرداران، بخشداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان ساری در سال ۱۴۰۳ ارزیابی می‌شوند.

وی به انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ اشاره و با قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات افزود: ۴۷.۵ درصد از واجدان شرایط ساری و میاندورود رأی خود را در صندوق انداختند.

نوبخت با قدردانی از تلاش‌های دهیاران و بخشداران تأکید کرد: دوستی‌ها و رفاقت‌ها جای خود دارد، اما مبنای ارزیابی ما از مدیران فقط کار و تلاش جهادی است، اگر مدیری در هر سطح از ادارات تا بخشداری‌ها باشد، پروژه نداشته باشد و کار خود را به‌خوبی انجام ندهد؛ اگر مانند بازیکن تیم فوتبال تعویض شد، نباید ناراحت شود.

وی بابیان اینکه پروژه‌های مختلفی ازجمله پارک شهید نوبخت، جاده ساری – تاکام، زباله‌سوز ساری، طرح‌های آبرسانی، طرح‌های هادی در سال آینده باید به اتمام برسد، ادامه داد: ایجاد اشتغال از دیگر اهداف در سال ۱۴۰۳ است.

نوبخت بابیان اینکه هر فصل باید یک پروژه مهم در شهرستان ساری به سرانجام برسد، افزود: شهرداری نیز در پاک‌سازی معابر و نظافت شهری تلاش خود را مضاعف‌تر کند.

فرماندار ساری توسعه ساری را مهم‌ترین هدف در سال ۱۴۰۳ عنوان کرد و از بخشداران خواست تا نسبت به انجام پروژه‌ها و رفع مشکلات تلاش بیشتری داشته باشند.

نوبخت از مدیران استانی هم خواست تا از نیروهای انسانی خبره و خلاق در نظام تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی بهره‌گیری کنند تا شاهد توسعه مرکز استان باشیم.

فرماندار شهرستان ساری با اعلام اینکه با همکاری نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های شهرستان ساری هزینه شد، گفت: دستگاه‌های اجرایی نیز حق شکایت از یکدیگر را ندارند؛ همه باید با هماهنگی و تعامل در کنار هم برای رضایت مردم حرکت کنند.

وی به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز اشاره کرد و خواستار همکاری همه دستگاه‌ها برای برگزاری این دو رویداد مهم شد.

نوبخت بابیان اینکه ساری تماشایی را برای سال ۱۴۰۳ هدف‌گذاری کردیم، افزود: همه باید باایمان و امید، خدمت ماندگار را برای مردم مرکز استان فراهم کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما