شناسهٔ خبر: 65754207 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعضای شورا تذکر دادند؛

از حضور دوباره معتادان متجاهر در تهران تا کمبود سرویس بهداشتی در شهر

شهرداری تهران در دویست و بیست و سومین جلسه شورای شهر تهران از اعضای شورا تذکر گرفت.

صاحب‌خبر -

از حضور دوباره معتادان متجاهر در شهر تا کمبود سرویس بهداشتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و سومین جلسه شورا به شهردار تهران به عنوان دستیار رئیس جمهور در ساماندهی آسیب‌های اجتماعی تذکر داد تا گزارش ساماندهی معتادان متجاهر در پایتخت را به شورا ارائه کند. سوده نجفی گفت: یکی از نکات مدنظر شورا ساماندهی معتادان متجاهر بود، اما به نظر می‌رسد این موضوع از اولویت شهرداری خارج شده و شاهد حضور معتادان متجاهر در شهر هستیم و شهروندان هم از این موضوع گلایه و انتقاد دارند.

از حضور دوباره معتادان متجاهر در شهر تا کمبود سرویس بهداشتی

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران هم به شهردار تهران تذکر داد، مذاکرات برای مدیریت جدید مترو را به اتمام برساند. سید محمد آقامیری با اشاره به افتتاح ۱۰ ایستگاه از خط ۶ مترو در ۳۰ ماه اخیر گفت: با توجه به تلاش متخصصان و نیرو‌های انسانی مترو، این توقع می‌رود که مذاکرات شهردار تهران برای مدیریت جدید مترو هر چه سریعتر به اتمام برسد تا در سال جدید این مجموعه بهتر مدیریت شود.

از حضور دوباره معتادان متجاهر در شهر تا کمبود سرویس بهداشتی

رئیس کمیته حقوقی شورای اسلامی شهر تهران نیز در جلسه امروز شورا از شهرداری به علت در دسترس نبودن سرویس‌های بهداشتی مناسب در پایتخت انتقاد کرد. مهدی اقراریان به شهرداری تهران تذکر داد، طبق بند ۲۱ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، سرویس بهداشتی مناسب در شهر تهران احداث و گزارش آن را به شورا ارائه کند.

از حضور دوباره معتادان متجاهر در شهر تا کمبود سرویس بهداشتی

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران هم در دویست و بیست و سومین جلسه شورا از شهرداران مناطق و مدیریت شهری خواست در ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز، قشر ضعیف را در شهر ۱۰ میلیون نفری تهران فراموش نکنند و برنامه‌ای برای رسیدگی به این افراد داشته باشند. سید احمد علوی همچنین از تمام شهروندان دعوت کرد در ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز از برنامه‌های مدیریت شهری در بوستان‌ها و اماکن استفاده و از اماکن تاریخی و گردشگری تحت مدیریت شهرداری تهران بازدید کنند.

از حضور دوباره معتادان متجاهر در شهر تا کمبود سرویس بهداشتی

 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران، اما در نشست امروز شورا از ۱۰۰ هزار نیروی انسانی شهرداری برای اداره مطلوب تهران و اجرای برنامه‌های تحولی مصوب در شورا قدردانی کرد و گفت: اداره کلانشهری مانند تهران کار حساس و پیچیده‌ای است، ممکن است وقتی اقدامات روی روال پیش می‌رود متوجه روند انجام آن نباشیم، اما وقتی خرابی مترو و یا مشکل در رفت و روب را ببینیم متوجه خواهیم شد، اقدامات تا چه اندازه ارزشمند است. محمد آخوندی افزود: ما مدیریت شهری را یکپارچه می‌بینیم و شورا و شهرداری را جدا نمی‌دانیم و در یک مسیر برای اعتلای شهر حرکت می‌کنیم

نظر شما