شناسهٔ خبر: 65753597 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دیدار رئیس کل دادگستری مازندران با خانواده شهید مدافع حرم

رئیس کل دادگستری استان مازندران با حضور در منزل مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر با خانواده معظم این شهید گرانقدر دیدار و گفتگو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری در این دیدار اظهار کرد: شهدا، جانبازان و ایثارگران از خون خود گذشتند تا این نظام و انقلاب پایدار بماند و بر همه ما واجب است از این دستاورد‌های گرانقدر حراست و پاسداری کنیم.

رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل جوان انقلاب منتقل شود، بر لزوم تکریم خانواده معزز شهدا تاکید کرد و افزود: احترام جامعه نسبت به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نشان دهنده پایبندی و احترام به ارزش‌های دینی و مذهبی است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را یک وظیفه دانست و گفت: شهدا و ایثارگران مظهر صلابت این مرز و بوم هستند و لازم است در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و فرهنگ ایثار و شهادت از همه ظرفیت‌ها بهره گیری شود.

گفتنی است معاون منابع انسانی و امور فرهنگی و رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مازندران نیز در این دیدار رئیس کل دادگستری مازندران را همراهی کردند.

نظر شما