شناسهٔ خبر: 65729891 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تظاهرات حامیان فلسطین در میدان تایمز نیویورک

رئیس بنیاد «قدم» حامی فلسطین در آمریکا: ما هرگز زنان فلسطینی را فراموش نخواهیم کرد و در مواجهه با این بی عدالتی سکوت نخواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از شبکه تلویزیونی تی آر تی؛ حامیان فلسطین با برپایی تظاهرات در میدان تایمز نیویورک خواستار توقف جنگ در غزه شدند.

<div id="video-display-embed-code_10911783"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4183240/10911783?width=600&height=350"></script></div>

تظاهرکنندگان شعار می‌دادند: فلسطین را آزاد کنید. فلسطین را آزاد کنید.

خبرنگار شبکه تی آر تی: حمایت از فلسطین در سراسر جهان درحال تقویت شدن است. در نیویورک شمار زیادی از مردم از تمام بخش‌های جامعه تجمع کردند تا توجهات را به آلام زنان فلسطینی جلب کنند.

صلیحه اوکور گمرکوغلو - رئیس بنیاد «قدم» حامی فلسطین: ما هرگز زنان فلسطینی را فراموش نخواهیم کرد. ما در مواجهه با این بی عدالتی سکوت نخواهیم کرد. ما می‌خواهیم نشان دهیم که در میان زنان دنیا پیوند‌های ناگسستنی وجود دارد.

خبرنگار شبکه تی آر تی: بنیاد «قدم» KADEM که یک سازمان مردم نهاد ترکیه‌ای است برای توانمند سازی زنان در سراسر جهان کار می‌کند. این بنیاد یک سری از رویداد‌ها را سازماندهی کرده است تا در ماه مارس توجهات را بر روی زنان فلسطین معطوف دارد. همه این رویداد‌ها یک هدف دارند: «ارسال پیام حمایت مدنی جهان از زنان فلسطینی».

صلیحه اوکور گمرکوغلو - رئیس بنیاد «قدم»: ما در لحظه‌ای تاریخی قرار داریم. نقطه عطفی حیاتی است. گذرگاه مهمی است. دو مسیر وجود دارد که شاید ما به اتفاق یکدیگرآن را طی کنیم. یا مسیر درست تاریخ را انتخاب خواهیم کرد یا این که مسیر سکوت و همدستی با نسل کشی را انتخاب خواهیم کرد! ما تصمیم خود را گرفته ایم. ما تصمیم گرفتیم در مسیر درست تاریخ قرار بگیریم و از زنان پر افتخار فلسطینی حمایت کنیم.

خبرنگار شبکه تی آر تی: هر روسری و هر پرچمی که جلوه‌ای رنگی به میدان تایمز داده است، نمادی از یک زن فلسطینی است که بدست اسرائیل کشته شده است، تاریخ کشته شدن این زنان فقط مربوط به بعد از هفتم هم نیست بلکه طی دهه‌ها اشغالگری و سرکوب کشته شدند.

 

نظر شما