شناسهٔ خبر: 65719788 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برگزیدگان جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی معرفی شدند+فیلم

مشهد-ایرنا- برگزیدگان هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی با حضور جمعی از مسوولان این استان معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، دبیر هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی پنجشنبه شب در آیین معرفی برگزیدگان این جشنواره گفت: ۴۲۱ نفر از روزنامه نگاران استان در جشنواره امسال شرکت کردند.

فاطمه سهامی افزود: ۷۰ درصد از شرکت کنندگان جشنواره آقایان و ۳۰ درصد بانوان بودند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی هم گفت: اصحاب قلم باید مانند ابوذر و عمار راستگو، عدالت طلب و تبیین‌گر باشند.

محمد حسین زاده افزود: طوری قلم بزنیم حضرت رضا(ع) از ما خشنود باشد و برازنده نام ابوذر باشیم.

در پایان این جشنواره، در بخش تیتر فاطمه رافع از روزنامه شهرآرا مقام اول، تقی دژاکام از روزنامه جوان مقام دوم، منیژه فضیلت از ایسنا مقام سوم را کسب کرد و مصطفی نخعی از ایرنا شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش گزارش مکتوب، لیلا کوچک‌زاده دندانساز از روزنامه شهرآرا و وحید تفریحی از خراسان مقام اول مشترک، مهدی عسکری از شهرآرا مقام دوم و بهاره موفقی از روزنامه خراسان مقام سوم را کسب کرد. معصومه مومنیان از روزنامه قدس و علی اکبر ملکی از پایگاه خبری بصیرت خوشاب نیز شایسته تقدیر شدند.

در بخش یادداشت، مهدی زارع و محسن فاطمی‌نژاد از روزنامه قدس و محمد جواد رنجبر از پایگاه خبری زائر نیوز مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش مصاحبه، بنیامین یوسف‌زاده از شهرآرا، محبوبه فرامرزی از شهرارانیوز و علیرضا کاردار از روزنامه خراسان مقام اول تا سوم را کسب کردند و آزیتا ذکاء از خبرگزاری رضوی شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش تک عکس وحید بیات از روزنامه قدس مقام نخست را کسب کرد، رضا رادپور مقام دوم را بدست آورد و هادی دهقان‌پور از خبرگزاری آنا سوم شد و سید رضا مهری از خبرگزاری مهر شایسته تقدیر شناخته شد. در مجموعه عکس نیز هادی دهقان‌پور و مرتضی امین الرعایی مقام اول و دوم را کسب کردند.

در بخش پادکست، مریم هدیه لو از رادیو ایران و سید مسلم احمدی از مشهد هنرمند و حسین شجاع از رادیو زیارت مقام اول تا سوم را بدست آوردند.

در بخش برنامه تلویزیونی، حمیدرضا مهدی پور، مجتبی صاحب زمانی و مهرداد صفایی ثانی و محمد حسن قلی‌پور همگی از صداوسیما سوم مشترک را کسب کردند. محمد مهدی خالقی از صدا و سیما، احمد پورمنفردی از آزاد و سید اعظم سیدی‌زاده حسینی از صدا و سیما نیز در بخش مستند، اول تا سوم شدند.

هاله وجدانی اکبرزاده و مصطفی بهمن آبادی در بخش هنر و رسانه مقام اول و دوم را بدست آوردند و فاطمه سلطانی از صدا و سیما، عقیل رحمانی از روزنامه قدس و فاطمه شهدوست ایزدی از صدا و سیما در بخش گزارش ویدئویی مقام اول تا سوم را کسب کردند.

کوروش شجاعی از پیشکسوتان عرصه مطبوعات خراسان رضوی نیز به عنوان چهره ماندگار سال معرفی شد.

برچسب‌ها:

نظر شما