شناسهٔ خبر: 65703775 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجلیل از مدال آوران رشته ورزشی کونگ فو در شهرستان خوی

در همایشی با حضور خانواد ه های ورزشکاران از مدال آوران رشته ورزشی کونک فو در شهرستان خوی تجلیل شد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، دراین همایش که در تالار شهدای ارتش ترتیب یافت با اهدای لوح و مدال افتخار از ۵۰ تن از کونک فو کاران در گروه‌های سنی محتلف که موفق به کسب رتبه‌های برتر در مسابقات استانی و ملی شده اند قدردانی شد.

اهدای لباس ارتقاء درسبک‌های کونکفو به دوتن از کونکفو کاران موفق نوجوان و پیشکسوت از دیکر بخش‌های این همایش بود.
کریم علی نژاد فرماندار خوی و رئیس هیئت کونک فوی آذربایجان غربی در گفتگو با خبر گزاری صدا وسیما این رشته را یکی از رشته‌های پر طرفدار ورزشی استان دانست و گفت: در استان بیش از ۵ هزار نفر در بخش مردان و زنان دراین رشته فعالیت می‌کنند.
وی از آمادگی میزبانی مسابقات ملی کونک فو در شهرستان خوی خبر داد و افزود: در یکسال گذشته بیش از ۳۰ تن از کونک فو کاران استان موفق به کسب مدال‌های طلا و نقره و برنزدر مسابقات ملی این رشته شده اند.
صلاحی رئیس هیئت کونک فوی خوی هم در این همایش از سازماندهی و بیمه بیش از ۵۰۰ ورزشکار کونک فو در گروه‌های سنی مختلف در خوی خبر داد.
سجاد علی اکبرلو رئیس اداره ورزش و وجوانان خوی هم در این همایش بااشاره به توسعه فضا‌های ورزشی در خوی گفت: امسال ۶ هزار متر مربع برمساحت فضا‌های ورزشی در مناطق شهری و روستایی خوی افزوده شده است و به همین مقدار هم در دست اجراست.
در این همایش از سرود رزمی وطن کونکفو کاران نوجوان خویی نیز رونمایی شد.

 

<div id="video-display-embed-code_10906194"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4181888/10906194?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما