شناسهٔ خبر: 65697659 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

امکانات بهداشتی و رفاهی در پایانه های بار برای رانندگان کامیون فراهم نیست

مدیران پایانه و انجمن صنفی، امکانات رفاهی از جمله حمام و خوابگاه و سرویس بهداشتی را در اولویت عمرانی قرار دهند تا رانندگان مهمان از سختی و مرارت کشیدن در پایانه رنج نبرند.

صاحب‌خبر -
تین نیوز

تعدادی از رانندگان کامیون با قدردانی از  وضعیت پایانه بار اردبیل از نظر اعلام بار عنوان کردند این که بار بدون اعلام شدن در اردبیل بارگیری نمی شود، یکی از امتیازات پایانه اردبیل است.

به گزارش تین نیوز، ظفر عظیمی مهر در مورد پایانه اردبیل با تایید این مطلب گفت:  در این پایانه همه رانندگان بومی و غیربومی یکسان در نوبت هستند و بسیار نوبت را رعایت می کنند و باربری ها هم کمیسیون قانونی دریافت می کنند.

این فعال بخش حمل و نقل جاده ای کالا افزود: این یک موفقیت و امتیاز خوبی برای پایانه بار اردبیل است.

او ادامه داد: اما متاسفانه پایانه اردبیل از نظر رفاه برای رانندگان غیربومی بسیار سخت است.

این راننده کامیون تاکید کرد: رانندگان به دلیل نداشتن حمام و خوابگاه و عدم دسترسی به سرویس بهداشتی در سرمای ۲۰ درجه زیر صفر و میان برف و یخ و گل و شل محوطه در شب،  با مشکلات بسیاری روبرو هستند.

عظیمی مهر در شبکه های اجتماعی گفت:  لازم است مدیران پایانه و انجمن صنفی،  امکانات رفاهی از جمله حمام و خوابگاه و سرویس بهداشتی را  در اولویت عمرانی قرار دهند تا رانندگان مهمان از سختی و مرارت کشیدن در پایانه رنج نبرند. 

او افزود: به هرحال رانندگان نیاز به آب گرم و حمام و بهداشت دارند و ظاهر آراسته یک راننده مستلزم وجود زیرساخت بهداشتی در پایانه هاست.

فیلم پیوست مربوط به پایانه بار اردبیل است:

 

نظر شما