شناسهٔ خبر: 65672548 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آتش سوزی تانکر سوخت مرغداری در محور مهاباد- میاندوآب

تانکر سوخت مرغداری در محور مهاباد - میاندوآب دچار آتش سوزی شد.

صاحب‌خبر -

آتش سوزی تانکر سوخت مرغداری در محور مهاباد- میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد با اشاره آتش سوزی یک دستگاه تانکر سوخت ۳۲ هزار لیتری یک واحد مرغداری واقع در محور مهاباد به میاندوآب گفت: این حادثه شب گذشته در این محور روی داد که خوشبختانه با حضور به موقع مأموران آتش نشانی در این حادثه به کسی آسیبی وارد نشد.

سردار فداکارمکری افزود: طی تماس شهروندان با سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی مبنی بر گزارش آتش سوزی تانکر سوخت از نوع گازوئیل در یک مجتمع جوجه کشی واقع در محور ترشکان، بلافاصله تیم عملیاتی ایستگاه مرکزی و شماره دو این سازمان  به محل حادثه اعزام شدند.

فداکارمکری اظهارکرد: در این عملیات، آتش نشانان با استفاده از فوم مخصوص و چند خودرو سنگین، با همکاری آتش نشانان شهرهای میاندوآب و گوگ‌تپه موفق به اطفای حریق تانکر شدند.

وی، با اشاره به علت دقیق حادثه گفت: طی کارشناسی های به عمل آمده علت حادثه اتصال سیم کشی دینام بوده که خوشبختانه تلفات یا آسیب جانی در پی نداشت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد اضافه کرد: ضروری است مالکان مرغداری‌ها سیستمهای برقی و گرمایشی سالن‌های محل نگهداری طیور را کنترل و از تجهیزات غیرقابل اشتعال در سالن‌های مرغداری استفاده کنند.

نظر شما