شناسهٔ خبر: 65669907 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آتش سوزی تانکر سوخت مرغداری در مسیر مهاباد - میاندوآب مهار شد

مهاباد- ایرنا- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد با اشاره به مهار آتش سوزی تانکر سوخت ۳۲ هزار لیتری یک واحد مرغداری واقع در محور مهاباد به میاندوآب با حضور به موقع ماموران آتش نشانان، گفت: در این حادثه به کسی آسیبی وارد نشد.

صاحب‌خبر -

️سردار فداکار مکری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طی تماس شهروندان با سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی مبنی بر گزارش آتش سوزی تانکر سوخت از نوع گازوئیل در یک مجتمع جوجە کشی واقع در محور ترشکان، بلافاصله تیم عملیاتی ایستگاه مرکزی و شماره ۲ این سازمان، طی چند اکیپ به محل حادثه اعزام شدند.

️وی افزود: در این عملیات، آتش نشانان با استفاده از فوم مخصوص و چند خودرو سنگین، با همکاری آتش نشانان شهرهای میاندوآب و گوگ‌تپه موفق به اطفای حریق تانکر شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد با اشاره به علت دقیق حادثه، گفت: طی کارشناسی های به عمل آمده علت حادثه اتصال سیم کشی دینام بوده که خوشبختانه تلفات یا آسیب جانی در پی نداشت.

وی گفت: ضروری است مالکان مرغداری‌ها سیستم‌های برقی و گرمایشی سالن‌های محل نگهداری طیور را کنترل و از تجهیزات غیرقابل اشتعال در سالن‌های مرغداری استفاده کنند.

وی تاکید کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه و جهت استفاده از راهنمایی و مشاوره ایمنی در زمینه‌های مختلف می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۵ این سازمان در طول شبانه‌روز تماس حاصل کنند.

هم‌اکنون این سازمان در مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.

مهاباد دارای ۲۴۰ هزار نفر جمعیت است.

نظر شما