شناسهٔ خبر: 65671739 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پس از اعلام وضعیت سفید

بازگشت نجاتگران اعزامی خراسان‌جنوبی از سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری صدا و سیما

نجاتگران اعزامی خراسان‌جنوبی از سیستان و بلوچستان با اتمام عملیات امداد و نجات پس از اعلام وضعیت سفید به استان بازگشتند.

صاحب‌خبر -

بازگشت نجاتگران اعزامی خراسان‌جنوبی از سیستان‌وبلوچستان
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تیم‌های عملیاتی اعزامی هلال‌احمر استان به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان با اعلام وضعیت سفید جوی، به استان بازگشتند.

محمدعلی کاوسی با بیان اینکه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی از استان‌های معین سیستان و بلوچستان است، افزود: امدادگران خراسان‌جنوبی به محض اعلام وقوع سیل در این سیستان و بلوچستان راهی مناطق سیل‌زده شدند.

وی به اعزام ۱۵ تیم عملیاتی به مناطق سیل‌زده از ۱۲ اسفندماه اشاره کرد و گفت: تعداد ۷۵ نیروی امدادی در مناطق سیل‌زده حضور یافتند و تا به امروز به مردم منطقه امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به حضور امدادگران در شهرستان دشتیاری و ارزیابی روستا‌های سیل‌زده، گفت: تیم‌های عملیاتی علاوه بر امدادرسانی، کمک‌های مردمی و دولتی را میان سیل‌زدگان توزیع کردند.

کاوسی گفت: پس از اعلام وضعیت سفید جوی در سیستان‌وبلوچستان، پایان ماموریت تیم‌های عملیاتی به پایان رسیدند و به استان بازگشتند.

تیم‌های عملیاتی خراسان‌جنوبی در ورود به استان در شهرستان نهبندان مورد استقبال مدیرعامل جمعیت، معاون امدادونجات، امام جمعه نهبندان، معاون فرماندار نهبندان قرار گرفتند.

نظر شما