شناسهٔ خبر: 68253407 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

چهار میلیارد ریال وام به دانشجویان پیام نور مهریز یزد پرداخت می‌شود

یزد- ایرنا- رییس دانشگاه پیام نور مهریز یزد گفت: چهار میلیارد ریال وام به دانشجویان متقاضی مقاطع مختلف تحصیلی این دانشگاه بر اساس مقررات و به نوبت پرداخت می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، " سید حسین ایزدی " روز یکشنبه در نشستی با اهالی رسانه در شهرستان افزود: پرداخت تسهیلات در یک سال گذشته برای کمک به تحصیل دانشجویان جزء برنامه‌های مهم دانشگاه پیام نور بوده است.

وی یکی از چالش‌های مهم دانشگاه پیام نور مهریز را موضوع آمایش سرزمین ذکر کرد که هرچند هم‌اکنون شامل این مرکز نیست ولی مردم و مسئولان باید برای کمک به دانشگاه همکاری کنند.

این مسئول با بیان اینکه انجام برنامه‌های فرهنگی در کنار امور آموزشی در اولویت پیام نور است گفت: تاکنون برای رفاه دانشجویان برنامه‌های مختلف اردویی، مسابقات، یادواره‌ها و نمایشگاه‌ها برگزار شده است.

ایزدی بیان کرد: اردو به مقصد مشهد مقدس، راهیان نور، برگزاری کارگاه‌های ازدواج و سایر امور فرهنگی و هنری با حضور و همراهی دانشجویان انجام شده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور اولین مرکز آموزش عالی شهرستان و فعالیت خود را از سال ۱۳۷۳ آغاز کرده است گفت: هم‌اکنون حدود یک هزار دانشجو در بیش از ۴۰ رشته کارشناسی و ارشد مشغول تحصیل هستند.

چهار میلیارد ریال وام به دانشجویان پیام نور مهریز یزد پرداخت می‌شود

وی گفت: تاکنون بیش از ۱۳ هزار دانشجوی بومی و غیربومی از این دانشگاه، دانش آموخته و بخش عمده‌ای از آنها در مسئولیت‌ها و مشاغل مختلف مشغول کار و خدمت به مردم هستند.

رییس دانشگاه پیام نور مهریز تاکید کرد: ۱۲ نفر از دانشجویان دختر و پسر این مرکز عضو تیم‌های ملی هستند و برای ایران و شهرستان موفق به کسب مدال و افتخار شدند.

شهرستان مهریز با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد و دارای سه مرکز آموزش عالی با بیش از سه هزار دانشجو در بیش از ۱۵۰ رشته تحصیلی است.

نظر شما