شناسهٔ خبر: 65655826 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

تاد هاوارد: برای تماشای سریال Fallout نیاز به تجربه بازی‌های آن ندارید

داستانی جدید در شهری جدید / The Gamer

صاحب‌خبر -

فاصله کمی با پخش سریال فال اوت داریم و به نظر می‌رسد که برای درک داستان آن نیازی نیست که بازی‌های Fallout را تجربه کرده باشید. 

آمازون می‌خواهد طرفداران سری بازی فال اوت را برای تماشا سریال به پلتفرم خود بکشاند و به همین خاطر تریلر اخر آن پر از اشارات به بازی‌ها این مجموعه و حتی نسخه‌های قدیمی‌تر بود. با این وجود تاد هاوارد (Todd Howard) اعلام کرده است که برای درک داستان سریال Fallout، نیاز نیست بازی‌های آن‌ را تجربه کرده باشید.

هاوارد در مصاحبه با Den of Geek درباره دیدگاه بتسدا نسبت به خلق سریال فال اوت در کنار بازی‌های آینده سری صحبت کرد. بتسدا نمی‌خواست که این سریال داستان یکی از بازی‌های قبلی را دوباره تعریف کند و به همین خاطر به سراغ روایت جدید و اورجینال رفتند. این کار با توجه به اینکه هرکدام از بازی‌های Fallout با داستان متفاوتی و شخصیت‌های متفاوتی در شهر جدیدی جریان دارند، کاملا منطقی بود.

سریال Fallout سریال Fallout

هاوارد همچنین در این مصاحبه اشاره کرد که مجبور بود که یک سری تغییرات در سریال ایجاد کند، چون شامل یک سری از برنامه‌های آن‌ها برای بازی فال اوت ۵ بود. این موضوع نشان می‌دهد که بتسدا کار روی بازی بعدی از این سری را آغاز کرده است، با این وجود انتظار نداشته باشید که فال اوت ۵ در آینده نزدیک وارد فاز اصلی توسعه شود. 

پخش سریال Fallout از روز ۱۲ آپریل ۲۰۲۴ مصادف با ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ از سرویس آمازون پرایم ویدیو آغاز خواهد شد.

بازی های موبایلی چطوری ما رو گول می‌ زنن؟

تاد هاوارد: برای تماشای سریال Fallout نیاز به تجربه بازی‌های آن ندارید - ویجیاتو تاد هاوارد: برای تماشای سریال Fallout نیاز به تجربه بازی‌های آن ندارید - ویجیاتو The Gamer

نظر شما