شناسهٔ خبر: 65640762 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کشف ۹۲ کیلوگرم تریاک در بزرگراه آزادگان

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از کشف ۹۲ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی مواد افیونی در بزرگراه آزادگان خبر داد.

صاحب‌خبر -

کشف ۹۲ کیلوگرم تریاک در بزرگراه آزادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما سرهنگ حسین باباپور گفت: در پی اقدامات فنی و پلیسی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران معاونت عملیات ویژه و پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران، مسئولیت رسیدگی به پرونده را بر عهده گرفتند.


این مقام انتظامی افزود: با پیگیری‌های شبانه روزی فعالیت متهم و با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی و زیر نظر گرفتن رفت و آمد‌های وی مشخص شد این فرد با مراجعه به یکی از استان‌های جنوب شرقی، مقادیرقابل توجهی مواد مخدر تهیه کرده و قصد دارد آن را با کمک همدستش توسط یک دستگاه کامیون باری به تهران منتقل کند.


رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت گفت: با مشخص شدن روش کار متهمان و شناسایی محور حرکتی آنان با هماهنگی مقام قضایی تیمی از ماموران این پلیس به محور‌های مواصلاتی پایتخت اعزام و محدوده را زیر نظر گرفتند.


سرهنگ باباپور افزود: با کنترل تردد خودرو‌های عبوری در نهایت خودروی قاچاقچیان مورد نظر در محدوده بزرگراه آزادگان مشاهده و با استفاده از گشت آشکار در یک عملیات ضربتی خودرو متوقف و راننده و سرنشین آن دستگیر شدند.


این مقام پلیسی گفت: با توقف خودرو، متهمان بلافاصله دستگیر و در بازرسی از خودرو ۹۲ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران افزود: متهمان پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های فنی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

نظر شما