شناسهٔ خبر: 65620600 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا خبر داد:

توقیف ۱۱۲ کامیون در طرح مبارزه با قاچاق کالا از مبادی رسمی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا خبر داد: رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از اجرای طرح پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا از مبادی رسمی با اولویت کالاهای مرجوعی در سراسر کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا،‌ سردار حسین رحیمی با بیان این که پلیس امنیت اقتصادی فراجا با رصد دقیق مسائل و موضوعات اقتصادی کشور با اقتدار با مجرمان و مفسدان اقتصادی که برای کسب سود‌های باد‌آورده به دنبال اقدامات مجرمانه خود از جمله قاچاق کالا و ... هستند، مقابله خواهد کرد، اظهار داشت: طرح پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا از مبادی رسمی با اولویت کالای مرجوعی با استفاده از ظرفیت رده‌های  انتظامی در ۱۳ استان دارای پلیس گمرک به مدت ۵ روز به مرحله اجرا در آمد.

وی با اشاره به توقیف ۱۱۲ دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در طرح مبارزه با قاچاق کالا از مبادی رسمی، خاطر نشان کرد: دراجرای این طرح انواع و اقسام کالای اساسی قاچاق به ارزش تقریبی ۲۱۹ میلیارد تومان کشف شد. همچنین در این طرح ۱۲۱ نفر دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا ادامه داد: در اجرای موفقیت‌آمیز طرح مبارزه با قاچاق کالا از مبادی رسمی کشور، استان‌های گیلان، آذربایجان غربی و هرمزگان به ترتیب بیشترین درصد کشفیات را به خود اختصاص داده‌اند.

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، رحیمی با تاکید بر این که مجرمان اقتصادی با اقدامات مجرمانه خود معیشت مردم و اقتصاد کشور را با چالش مواجه می‌کنند، خاطرنشان کرد: به‌منظور مقابله همه‌جانبه با مجرمان اقتصادی، هموطنان گرامی می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در خصوص قاچاق کالا و ارز، سوخت، کالای اساسی، احتکار و ... را با سامانه ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/

نظر شما