شناسهٔ خبر: 65620548 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ساماندهی بیش از ۸۰ درصد گلزار شهدا در مازندران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: بیش از ۸۰ درصد گلزار شهدا در مناطق شهری و روستایی استان ساماندهی شد و مابقی در حال انجام است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثار گران مازندران در نشست خبری به مناسبت ۲۲ اسفند روز تاسیس این بنیاد و روز شهید، گفت: کار تبدیل وضعیت هزار و ۳۵۰ نفر از فرزندان شهدا و ایثارگر استان انجام شد و همه تلاش خود را برای جذب و تبدیل وضعیت فرزندان شهدا و ایثارگر انجام می‌دهیم.
کهنسال از وجود ۱۰ هزار و ۲۲۷ مزار مطهر شهدا در هزار و ۸۵۸ گلزار در مازندران خبر داد و افزود: بیش از ۸۰ درصد گلزار ساماندهی شدند و مابقی در حال انجام است.
او با بیان اینکه ۷۰۰ نفر امسال ۱۶۹ میلیارد تومان وام خود اشتغالی پرداخت شد، گفت: هزارو ۳۷۰ نفر از خانواده این بنیاد وام خوداشتغالی دریافت کردند.
کهنسال همچنین مجمع خیران ایثارگر نیز علاوه بر کمک به جامعه ایثارگر در ساخت فیلم و مستند فاخر حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمک کردند.
برنامه‌های این هفته زیارت وعطر افشانی گلزارشهدا، تئاتر خیابانی، اجرای سرود، تجلیل از خانواده شهدا، برپایی میز خدمت در مصلا‌های نماز جمعه و پایگاه‌های بسیج به منظور رسیدگی و حل برخی از مشکلات خانواده بنیاد و همچنین مردم واجرای طرح یاس وعیادت و رسیدگی به بیماران بستری در بیمارستان ها‌ی استان از جمله برنامه‌های این هفته است.

نظر شما