شناسهٔ خبر: 65610518 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در اختتامیه پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال؛

سردار سلیمانی: شبکه مردمی سایبری انقلاب روشنگر حقایق باشد/ طوفان‌الاقصی پاسخ به یک فشار یکصد ساله بود+ فیلم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نقش رسانه و فضای مجازی در انتشار حقایق محوری است. شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی روشنگر حقایق جنایات و خیانت‌های آمریکایی‌ها و جنایتکاران باشد.

صاحب‌خبر -

به گزراش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم اختتامیه پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج، صبح امروز جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد.

سردار سلیمانی: شبکه مردمی سایبری انقلاب روشنگر حقایق باشد/ طوفان الاقصی پاسخ به یک فشار یکصد ساله بود +فیلم

سردار غلامرضا سلیمانی در آئین اختتامیه پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج، اظهار کرد: برگزاری این رویداد قابل تحسین و تقدیر است و این استقبال برای شرکت در رویداد تولیدمحتوای دیجیتال، مسئولیت مسئولان را در قبال مردم سنگین‌تر می‌کند.

وی عنوان کرد: تمدن غرب به نقطه بسیار واضحی رسیده، در ۳۰۰ سال گذشته با استفاده از دانش و قدرت کارشناسی حکومت‌های غربی توانستند بر بسیاری از ملت‌ها تسلط پیدا کنند، اشغال بسیاری از کشور‌های آفریقایی و آسیایی، تحمیل جنگ‌های بزرگی بر بشریت و قتل عام انسان‌ها و بمباران اتمی دو شهر ژاپن و اشغال سرزمین ملت فلسطین نمونه‌هایی از این تسلط و اشغالگری است.

<div id="video-display-embed-code_2227188" ><script type="text/JavaScript" src="https://snn.ir/fa/news/play/embed/1135832/2227188?width=400&height=300"></script></div>

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از عملیات طوفان الاقصی به عنوان پاسخ به یک فشار بیش از یکصد ساله یاد و بیان کرد: در طول سالیان اشغالگری رژیم صهیونیستی، ۶۴ حادثه قتل عام عمومی امروز ملت فلسطین پیش روی ما است.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: امروز بشر به مرحله بسیار تعیین کننده‌ای رسیده و نقش رسانه و فضای مجازی در این مرحله و روشنگری و تبلیغ اشغالگری‌ها، خباثت‌ها و خیانت‌ها نقشی محوری، اساسی و اصولی و نه نقشی حاشیه‌ای و فرعی است.

وی تأکید کرد: جنایت در خلیج فارس، عراق، افغانستان و سرزمین‌های دیگر و خیانت‌ها و خباثت‌ها علیه ملت ایران تنها گوشه‌هایی از روحیه اشغالگری و جنگ‌طلبی آمریکایی‌ها است و اکنون زمان آن است که رسانه‌ها، فعالان فضای مجازی و شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی این رسالت مهم را بر روی دوش خود احساس کرده و در حوزه روشنگری افکار عمومی در خصوص جنایات، جنگ‌طلبی‌های جنایتکاران از طریق انتشار حقایق با استفاده از فناوری‌ها اقدام کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه با حضور جوانان قدرت جدیدی در رسانه‌ها شکل گرفته و جبهه مردم‌پایه و گسترده در حال تکامل است، تصریح کرد: رویداد تولیدمحتوای دیجیتال بسیج به دنبال شناسایی بیشتر استعداد‌ها در این حوزه و حمایت از آنان است.

سردار سلیمانی افزود: ما هم در بسیج رسالت و وظایفی داریم و می‌کوشیم بیش از گذشته آن را به انجام برسانیم.

<div id="video-display-embed-code_2227189" ><script type="text/JavaScript" src="https://snn.ir/fa/news/play/embed/1135832/2227189?width=400&height=300"></script></div>
 

نظر شما