شناسهٔ خبر: 65588298 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جامعه المصطفی ثمره انقلاب اسلامی و نگاه تقریبی امام است

جامعه المصطفی ثمره انقلاب اسلامی و نگاه تقریبی امام است و امروز به درختی تنومند تبدیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت الاسلام سید کمال حسینی رئیس نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه گلستان در دیدار با مدیر کل و مدیران صداوسیمای گلستان گفت : بذر جامعه المصطفی در سال تشکیل نظام جمهوری اسلامی بوسیله حضرت امام خمینی ( ره ) کاشته شد و امروز تبدیل به درختی تنومند شده  است. 
حسینی با بیان اینکه جامعه المصطفی چهل شعبه در خارج و پانزده نمایندگی در داخل کشور دارد افزود : واحد گلستان در زمره موفق ترین نمایندگی های جامعه المصطفی در کشور محسوب می شود و همه دانشجویان آن از اهل سنت هستند.
او گفت : طلاب هفده ملیت مختلف  در نمایندگی گرگان در ۲۶ رشته زیر نظر ۱۲۰ استاد تحصیل می کنند.
حسینی تاکید کرد : تقویت بصیرت سیاسی طلاب این مجموعه علمی به همراه تقویت نگاه متعادل دینی از جمله اهداف مهم این مجموعه است. 

او گفت : تعامل صدا و سیما با جامعه المصطفی می تواند در بسیاری از زمینه ها منشاء خیر باشد .
رسول شکری نیا مدیر کل صداوسیمای گلستان هم در این دیدار با بیان اینکه جامعه المصطفی متعلق به انقلاب اسلامی و نگاه تقریبی امام است افزود : این نگاه امروز در سایه هدایت رهبر معظم انقلاب در تئوری و عمل در بخش‌های مختلف کشور حاکم شده است. 
او گفت : نگاه تقریبی تنها راهکار حل مشکلات جهان اسلام است و امروز جمهوری اسلامی طلایه دار این نگاه در جهان اسلام به شمار می رود. 
مدیرکل صداوسیمای گلستان ادامه داد: دشمنان امت اسلامی با علم به تاثیر  اندیشه تقریبی در نظام بین الملل با استفاده از تمام توان و ظرفیت رسانه ای خود تلاش می کنند در این مسیر مانع تراشی کنند.
او افزود: تمسک به قرآن و اهل بیت علیهما السلام تنها راهکار نجات و رهایی امت اسلامی از مشکلات است و بر همین اساس دشمنان وارد کردن خدشه به ارکان اسلام مانند قرآن و اهل بیت پیامبر را در دستور کار قرار داده اند.
شکری نیا گفت: مقام معظم رهبری در یک مقطع تاریخی با صدور فتوای ممنوعیت بی حرمتی به مقدسات اهل سنت جریان تکفیر را کاملا منزوی کردند و نگاه ما در رسانه ملی هم در چارچوب همین نگاه است.
مدیر کل صدا و سیمای گلستان افزود : رسانه استانی در همه رویدادهای فرهنگی و مذهبی استان در ماه‌های اخیر حضوری کم سابقه داشته است و از جهت کمی و کیفی دستاوردهای بی نظیری کسب کرد.
او گفت : پوشش برنامه های برگزار شده در جامعه المصطفی توسط صداوسیما نیز در ماه‌های اخیر بی سابقه بود .

<div id="video-display-embed-code_10884373"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4175762/10884373?width=600&height=350"></script></div>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 







 

 

 

نظر شما