شناسهٔ خبر: 65584657 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حمایت بنیاد ملی علم ایران از طرح‌های پژوهشی اساتید

بنیاد ملی علم ایران از طرح‌های پژوهشی اساتید دانشگاه، حمایت‌های مالی و معنوی می‌کند.

صاحب‌خبر -

حمایت بنیاد ملی علم ایران از طرح‌های پژوهشی اساتید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس بنیاد ملی علم ایران در حاشیه نشست سالانه دانشگاه‌های منطقه دو کشور در بابلسر گفت: همه اعضائ هیات علمی دانشگاه که صاحب طرح‌هایی هستند و در آینده قابلیت تبدیل به محصول کسب و کار فناورانه یا شرکت‌های دانش بنیان را دارد می‌توانند با ثبت نام در سامانه بنیاد ملی علم ایران از حمایت‌های مالی و معنوی این بنیاد بهره‌مند شوند.


علی محمد سلطانی با بیان اینکه طرح‌های پژوهشی استادان در همه ایام سال قابل ارسال به بنیاد ملی علم ایران است افزود: طرح‌هایی که همزمان با فراخوان بنیاد علم ایران ارسال می‌شوند، به صورت هدفمند پذیرفته خواهند شد.


او ادامه داد: طرح‌های پژوهشی استادان، رساله دکترای دوران دانشجویی و یا طرح‌های محققان دوره پسا دکترا از جمله طرح‌های مورد حمایت بنیاد ملی علم ایران است که پس از داوری به صورت مالی نیز از آنها حمایت می‌شود.


رئیس بنیاد ملی علم ایران عملکرد دانشگاه مازندران با تصویب صد طرح در بنیاد ملی علم را مثبت و قابل قبول ارزیابی کرد.


در دومین نشست سالانه منطقه ۲ پژوهش و فناوری کشور که به میزبانی دانشگاه مازندران در بابلسر برگزار شد تفاهم نامه‌ای در ۹ بند میان بنیاد و دانشگاه مازندران منعقد و اسناد تفاهمنامه توسط طرفین مبادله شد.

<div id="video-display-embed-code_10882011"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4175467/10882011?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما