شناسهٔ خبر: 65577680 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تاکید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی بر صیانت از اموال و املاک شهروندان

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت : پیشگیری از بروز جرایم و ختلافات ملکی و ایجاد امنیت و آسایش روانی برای شهروندن در صیانت از اموال و املاک آن ها مهمترین رویکرد و خروجی قرارگاه شهید سلیمانی است .

صاحب‌خبر -

تاکید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی بر صیانت از اموال و املاک شهروندان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، آقای عتباتی در پانزدهمین جلسه حفظ حقوق بیت المال و هجدهمین جلسه قرارگاه حدنگاری شهید سلیمانی با تاکید بر تقویت عمکلرد استان  در تثبیت اراضی کشاورزی گفت : تثبیت اراضی کشاورزی موضوع حیاتی برای سیستم قضائی است .

 وی در ادامه از صدور سند برای ۵۱۸ هزار هکتار از اراضی زراعی و باغی استان و تلاش برای تحقق ۱۰۰ درصدی این طرح تا پیش از هفته قوه قضائیه سال آیندهخبرداد.

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استن نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت تثبیت اراضی کشاورزی گفت : مصوباتی که در راستای کمک به تثبیت اراضی کشاورزی به تصویب می رسد برای اجرایی کردن فرمان مقام معظم رهبری در سند دار نمودن وجب به وجب اراضی می باشد .

در این جلسه به صورت نمادین از روسای دادگستری دادستان ها روسای واحدهای ثبتی و روسای جهاد کشاورزی شهرستان های مهاباد و بوکان به عنوان شهرستان های برتر در حوزه عملکرد قانون تعیین تکلیف و سامانه سحاک تقدیر شد   .

نظر شما