شناسهٔ خبر: 65535535 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اضافه شدن شش دستگاه آمبولانس به بخش درمان تامین‌اجتماعی

شش دستگاه آمبولانس به بخش درمان تامین اجتماعی استان اصفهان اضافه شده است.

صاحب‌خبر -

اضافه شدن شش دستگاه آمبولانس به بخش درمان تامین‌اجتماعی استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر تامین و درمان تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: به منظور توسعه و تقویت ناوگان حمل و نقل بیمار در مراکز درمانی، شش دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته با تجهیزات پزشکی استاندارد و به روز وارد استان شده و در اختیار مراکز درمانی تامین اجتماعی استان قرار گرفته است.
محمد رجالی افزود: ماهانه حدود ۹۰۰ هزار مراجعه سرپایی و حدود ۶ هزار و ۶۰۰ بیمار بستری به صورت رایگان در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان از خدمات درمانی استفاده می‌کنند.
وی از دریافت مجوز احداث بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی در شهرک شهید کشوری نیز خبر داد و گفت: به دلیل پرهزینه بودن روند احداث بیمارستان، به حدود ۹ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است و اگر بتوانیم حدود ۵ تا ۷ سال آینده این بیمارستان را وارد چرخه فعالیت کنیم، امکان ارتقا خدمات و پوشش بیشتری از بیماران فراهم می‌شود.
وی افزود: نوسازی درمانگاه شهید برهانیان و احداث پلی کلینیک شهید ملکوتی در میدان قدس در رده درمانگاه‌های بزرگ کشور است که با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان در سال آینده اجرا خواهد شد.
محمد رجالی ادامه داد:ساخت درمانگاه دیگری در شهرستان فریدون شهر نیز با زیربنای حدود دو هزار و ۵۰۰ متر مربع از سال آینده آغاز خواهد شد.

نظر شما