شناسهٔ خبر: 65534527 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شهردار: امسال به اندازه ۱۱ سال گذشته تابلو در یزد نصب کردیم

یزد _ ایرنا_ شهردار یزد گفت: در سال جاری با تکمیل و نصب ۴۰۰۰ تابلو، معادل حدود ۱۱ سال فعالیت شهرداری در زمینه ساماندهی تابلوهای شهری اقدام شده است.

صاحب‌خبر -

ابوالقاسم محی الدینی روز دوشنبه در پاسخ به سوالی در مورد اقدامات شهرداری یزد برای ساماندهی تابلوهای مختلف در سطح شهر یزد به ایرنا گفت: در بودجه شهرداری یزد سالیانه اعتباری برای اصلاح و تعویض تابلوهایی که قبلاً نصب شده بوده و همچنین نصب تابلوهای جدید برای معابر جدیدالاحداث در دو بخش تابلوهای راهنمای مسیر و تابلوهای ترافیکی در نظر گرفته می شود.

وی افزود: در سال جاری نیز اعتبار لازم برای نصب تابلوهای جدید و اصلاح و تعویض تابلوهای قدیم دیده شده که تاکنون بخشی از تابلوهای قدیمی تعویض یا اصلاح شده و تا پایان سال، قسمت زیادی از این تابلوها اصلاح می شود.

شهردار یزد با بیان این که در سال جاری اتفاق خوبی که در حوزه ساماندهی تابلوها رقم خورده، افزود: سالیانه به طور متوسط تعداد ۳۵۰ عدد تابلو شامل تابلوهای معابر و کوچه ها که برای آدرس دهی شهروندان لازم و ضروری بوده در سطح شهر نصب می شده است که در سال جاری ساماندهی ۴۰۰۰ تابلو شامل عقب افتادگی های گذشته، نامگذاری های جدید و تعویض تابلوهای فرسوده را در دستور کار قرار دادیم.

محی الدینی ادامه داد: از این تعداد تاکنون بیش از ۳۰۰۰ تابلو نصب شده و انشاالله تا پایان سال نصب ۴۰۰۰ تابلو انجام می شود و این اتفاقی است که معادل حدود ۱۱ سال فعالیت شهرداری در زمینه ساماندهی تابلوهای شهری می باشد.

نظر شما