شناسهٔ خبر: 65533919 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

به اندازه ۱۱ سال گذشته تابلو نصب کردیم

شهردار یزد گفت: امسال با تکمیل نصب چهار هزار تابلو، معادل حدود ۱۱ سال فعالیت شهرداری در زمینه ساماندهی تابلو‌های شهری اقدام شده است.

صاحب‌خبر -

ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد درباره اقدامات شهرداری یزد برای ساماندهی تابلو‌های مختلف در سطح شهر یزد، گفت: در بودجه شهرداری یزد سالیانه اعتباری برای اصلاح و تعویض تابلو‌هایی که از قبل نصب شده بوده و همچنین نصب تابلو‌های جدید برای معابر جدیدالاحداث در دو بخش تابلو‌های راهنمای مسیر و تابلو‌های ترافیکی در نظر گرفته می‌شود.

او افزود: امسال نیز اعتبار لازم برای نصب تابلو‌های جدید و اصلاح و تعویض تابلو‌های قدیم دیده شده که تاکنون بخشی از تابلو‌های قدیمی تعویض یا اصلاح شده و تا پایان سال، قسمت زیادی از این تابلو‌ها اصلاح می‌شود.

شهردار یزد با بیان این که در سال جاری اتفاق خوبی در حوزه ساماندهی تابلو‌ها رقم خورده است، تصریح کرد: سالیانه به طور متوسط تعداد ۳۵۰ عدد تابلو شامل تابلو‌های معابر و کوچه‌ها که برای آدرس دهی شهروندان لازم و ضروری بوده در سطح شهر نصب می‌شده است که امسال ساماندهی چهار هزار تابلو شامل عقب افتادگی‌های گذشته، نامگذاری‌های جدید و تعویض تابلو‌های فرسوده را در دستور کار قرار دادیم.

محی الدینی ادامه داد: از این تعداد تاکنون بیش از سه هزار تابلو نصب شده و تا پایان سال نصب چهار هزار تابلو انجام می‌شود و این اتفاقی است که معادل حدود ۱۱ سال فعالیت شهرداری در زمینه ساماندهی تابلو‌های شهری است.

نظر شما