شناسهٔ خبر: 65517925 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مشارکت بیش از ۵۴ درصدی مردم استان گلستان در انتخابات ۱۱ اسفند

رئیس ستاد انتخابات گلستان از مشارکت بیش از پنجاه و چهار درصدی مردم گلستان در انتخابات یازدهم اسفند خبر داد.

صاحب‌خبر -

مشارکت بیش از ۵۴ درصدی مردم استان گلستان در انتخابات ۱۱ اسفند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ سید علی مهاجر شامگاه امروز در گفتگوی ویژه خبر سیمای استان گفت: از یک میلیون و ۴۳۳ هزار و ۳۲۹ واجد شرایط در استان، بیش از ۷۷۳ هزار نفر در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شرکت کردند.

مهاجر ادامه داد: به لحاظ مشارکت، استان گلستان به احتمال زیاد رتبه پنجم کشور را کسب کرده است.

وی افزود: در انتخابات مجلس خبرگان، آقایان کمال غراوی با ۳۴۱ هزار و ۲۵۳ رای و سید محسن طاهری با ۳۲۸ هزار و ۲۱۳ رای، به ششمین دوره این مجلس راه یافتند.

رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز، از حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا؛ آقایان رمضانعلی سنگدوینی با ۵۴ هزار و ۸۴۳ رای و عبدالغفور امان زاده با ۵۱ هزار و ۵۸۲ رای، اعتماد مردم را جلب کردند.

مهاجر ادامه داد: همچنین در حوزه کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان؛ آقای عبدالجلال ایری با ۲۶ هزار و ۸۲۶ رای، در حوزه علی آبادکتول؛ آقای رحمت الله نوروزی با ۳۲ هزار و ۷۸۷ رای، در حوزه رامیان و آزادشهر؛ آقای جمشید قائم مقام با ۱۸ هزار و ۶۵۹ رای و در حوزه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه؛ سید نجیب حسینی با ۵۴ هزار و ۳۳۶ رای، به بهارستان راه یافتند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه گنبدکاووس؛ انتخابات بین آقایان قرجه طیار و عبدالحکیم آق ارکاکلی، به دور دوم کشیده شد که زمان برگزاری آن را وزارت کشور اعلام خواهد کرد.

نظر شما