شناسهٔ خبر: 65501491 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران اعلام کرد؛

نتایج نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران

«عزیززاده گرجی» نتایج نهایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

نتایج نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «قاسم عزیززاده گرجی» رئیس ستاد انتخابات استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران با اشاره اینکه مردم استان روز ۱۱ اسفند حماسه دیگری را خلق کردند، اظهار داشت: مردم با حضور در ۵۹ حوزه انتخابیه اصلی و فرعی آرای خود را ثبت کردند.

وی با تقدیر از حضور مردم آگاه استان در خلق و آفرینش حماسه و مشارکت در انتخابات آخرین نتایج انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد و افزود: در حوزه انتخابیه آمل «رضا حاجی پور» با ۲۸ هزار و ۴۱۵ رأی، در حوزه انتخابیه بابل «حسن حسن نتاج» با ۶۹ هزار و ۷۲ رأی و «احمد فاطمی» با ۴۰ هزار و ۹۳۸ رأی و در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار «علی اصغر باقرزاده» با ۴۲ هزار و ۲۸۸ رأی به مجلس شورای راه یافتند.

این مسئول ادامه داد: همچنین در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه «غلامرضا شریعتی» با ۳۸ هزار و هفت رأی و در حوزه انتخابیه تنکابن، رامسر و عباس آباد «سید شمس الدین حسینی» با ۴۵ هزار و ۳۹۸ رأی به عنوان منتخب مردم انتخابات شدند.

عزیززاده گرجی اضافه کرد: همچنین در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد «عبدالوحید فیاضی» با ۲۳ هزار و ۲۹۰ رأی، در حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت «کامران پولادی» با ۲۷ هزار و ۳۴۹ رأی، در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود «عالیه زمانی» با ۵۵ هزار و ۴۳۲ رأی و «علی بابایی کارنامی» با ۵۰ هزار و ۳۱۷ رأی منتخب مردم شدند.

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران تصریح کرد: در حوزه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی هیچ نامزدی موفق به کسب یک پنجم آرا نشدند و «عمران عباسی» با ۲۶ هزار و ۷۸۹ رأی، «مصطفی معلمی» با ۲۲ هزار و ۶۱۵ رأی، «کمال علیپور خنکداری» با ۲۱ هزار و ۴۵۹ رأی و «علی کشوری» با ۱۸ هزار و هشت رأی به مرحله دوم راه یافتند.

وی میزان مشارکت مردم واجد شرایط دو میلیون و ۴۸۷ هزار و ۲۴۴ نفر بودند که یک میلیون و ۸۰ هزار و ۸۱۵ رأی مأخوده و میزان مشارکت مردم استان در این دوره انتخابات ۴۳.۵ درصد بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما