شناسهٔ خبر: 65484836 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام قدردانی امام جمعه و استاندار برای حضور پرشور زنجانی ها

امام جمعه و استاندار زنجان از حضور حماسی مردم در انتخابات قدردانی کردند.

صاحب‌خبر -

پیام قدردانی امام جمعه و استاندار برای حضور زنجانی ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ امام جمعه و استاندار زنجان روز شنبه با صدور پیامی از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و خلق حماسه‌ای دیگر تقدیر و تشکر کردند.

در پیام حجت الاسلام و المسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و محسن افشارچی استاندار زنجان آمده است:دیروز شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی و باشکوه در حوزه‌های انتخابیه استان زنجان با مشارکت حداکثری مردم ولایی و انقلابی استان بودیم که به رهنمود‌ها و فرمایش رهبر معظم انقلاب برای شرکت در انتخابات لبیک گفتند.

در ادامه پیام آمده است:‌امروز باری دیگر جهانیان، شکوه حماسه و افتخارآفرینی ملت قهرمان و به ویژه مردم دیار شور و شعور حسینی را مشاهده کردند که به رغم تمامی فضاسازی‌ها و هوچی گری‌های دشمنان و معاندان نظام برای ناامید سازی مردم رقم خورد و نقشه‌های شوم آنها نقش بر آب شد.

آنها تاکید کردند: حضور حداکثری مردم در این انتخابات نشان داد مردم پای این انقلاب، شهدا و ارزش‌های اسلام ایستاده اند و همین امر، مسئولیت کارگزاران و مدیران نظام را برای حل مشکلات و تحقق مطالبات به حق مردم سنگین‌تر می‌کند.

استاندار و امام جمعه زنجان ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم ولایی، انقلابی و همیشه در صحنه برای تعیین سرنوشت کشور و همچنین از زحمات تمامی عوامل و دست اندرکاران برگزاری این رویداد مهم و سرنوشت ساز، افزودند: امیدواریم تحت هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب شاهد حل مشکلات معیشتی و اقتصادی و توفیق روز افزون کشور و استان باشیم.

حدود ۸۵۰ هزار نفر در استان واجد شرایط رای دادن در انتخابات بودند که از این تعداد بیش از ۳۹ هزار نفر را رای اولی‌ها تشکیل می‌دادند.

در مجموع ۱۹۹ نامزد در حوزه‌های انتخابیه استان زنجان رقابت کردند.

نظر شما