شناسهٔ خبر: 65474339 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خطیب نماز جمعه زنجان :

مشارکت مردم در انتخابات نشانه همدلی و اقتدار نظام است

نماینده ولی فقیه در استان گفت : امروز مردم با حماسه‌ای دیگر به دشمنان نشان دادند که تمام نقشه‌هایشان بر باد رفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما زنجان ؛ نماینده ی ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در میعادگاه جمعه ی  این شهر با قدردانی از حضور پرشور مردم استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان گفت: شرکت در انتخابات، شرکت در تعیین سرنوشت کشور و انقلاب بوده و مشارکت مردم در آن نشانه همدلی و اقتدار نظام است.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با تبیین منویات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات افزود: امروز به گفته‌ی رهبر معظم انقلاب جمعه ی وحدت، آگاهی و دشمن‌شناسی است.
او ۱۱ اسفند را روز حضور عنوان کرد و افزود:  امروز مردم با حماسه‌ای دیگر به دشمنان نشان خواهند داد که تمام نقشه‌هایشان بر باد رفته است.
نماینده ی ولی فقیه در استان و امام جمعه ی زنجان با تبریک سالروز تاسیس کمیته امداد توسط معمار کبیر انقلاب، این نهاد را از جمله نهاد‌هایی عنوان کرد که آثار و برکاتش برکسی پوشیده نیست.
 حجت الاسلام والمسلمین خاتمی، زنجان را دیار کریمان برشمرد و افزود: طبق سیره ی اهل بیت و تاکید قرآن دستگیری از نیازمندان توصیه شده است.
او با گرامیداشت دهه ی تکریم مساجد و آخرین دهه ماه شعبان، گفت: ده روز باقی از ماه شعبان فرصتی برای حساب و کتاب است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به نقش مسجد در تربیت گفت: مساجد همواره اصلی‌ترین و محوری‌ترین سنگر اسلام بوده و بهترین مکان برای جهاد تبیین است.

نظر شما