شناسهٔ خبر: 65231553 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مردم پای ارزش‌های انقلاب و نظام با قدرت ایستاده‌اند

امام جمعه زنجان گفت: مردم با همه مشکلات، با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ نشان دادند که پای انقلاب ایستاده‌اند.

صاحب‌خبر -

مردم پای ارزش‌های انقلاب و نظام با قدرت ایستاده‌اند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان ؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اشاره کرد و گفت: این حضور پرشور نشان داد مردم با همه مشکلات، پای انقلاب ایستاده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی در خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان افزود: در ۱۱ اسفند نیز با همین حضور پرشور، زمینه شکل گیری مجلس کارآمد فراهم می شود.

وی به فرازهایی از بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه بر نقش جوانان و تکیه بر توانمندی های داخلی در اعتلای کشور تاکید زیادی کرده اند و جوانان مخاطب اصلی این بیانیه هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تمسک به اهل بیت(ع) ضامن حرکت در راه حق و درست است، اظهار کرد: صبر بر سختی ها و دشواری ها در این راه، سعادت را نصیب انسان می کند.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی افزود: امروز آنانی که از مردم غزه حمایت می کنند، مشمول رحمت الهی هستند و در راه حق قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: مردم مظلوم فلسطین با مقاومت خود، رژیم صهیونسیتی را به ورطه شکست می کشانند.

امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت بهره گیری از ایام مبارک ماه شعبان اشاره کرد و گفت: این ایام فرصت آماده سازی برای ورود به ماه مبارک رمضان است.


 

نظر شما