شناسهٔ خبر: 65471657 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ورزشکاران هم آمدند

جمعی از ورزشکاران استان مازندران با حضور در شعبات اخذ رای، در انتخابات شرکت کردند

صاحب‌خبر -

ورزشکاران هم آمدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۸ صبح امروز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور در استان مازندران آغاز شد.


جمعی از ورزشکاران استان مازندران با حضور در شعبات اخذ رای، در انتخابات امروز شرکت کردند.


محمدرضا براری قهرمان سابق وزنه‌برداری جهان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در انتخابات شرکت کردم تا فرد اصلحی را انتخاب کنم تا در ورزش کشور تاثیرگذار باشد.


ابوالفضل سام سورکی عضو تیم ملی کاراته هم گفت: به عنوان رای اولی در انتخابات شرکت کردم و خوشحالم که با انتخابم می‌توانم در سرنوشت کشورم تاثیرگذار باشم.


عباد دلیری مدیر فنی تیم ملی کبدی هم گفت: سال‌ها در میادین بین‌المللی به عشق مردم، پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزار در آوردیم و امروز هم آمدیم تا با مشارکت پرشور در انتخابات بار دیگر این پای ارزش‌های مقدس کشورمان باشیم و پرچم را بالا نگه داریم.

 

مسعود شجاعی مربی کاراته هم خاطر نشان کرد: ما به عنوان ورزشکاران همیشه باید در صف اول باشیم و برای همین امروز به عنوان نخستین فرد در انتخابات شرکت کرده تا در سرنوشت کشور سهیم باشیم.


مرتضی قربانی مربی کشتی هم گفت: با حضور در انتخابات می‌خواهیم در بالا بردن توان ملی و قدرت کشورمان در دنیا اثرگذار باشیم که این امر برای ما بسیار ارزشمند است.

<div id="video-display-embed-code_10858591"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4169549/10858591?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما