شناسهٔ خبر: 65467525 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۳۱۶۱ شعبه اخذ رای در اصفهان فعال شد

اصفهان-ایرنا- رئیس ستاد انتخابات اصفهان گفت: سه هزار و ۱۶۱ شعبه اخذ رای در سطح استان فعال شد و شعبه‌های سیار نیز در مسیر انتقال به مقصدهای مورد نظر است.

صاحب‌خبر -

محمدرضا جان‌نثاری روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: جشن سیاسی مردم استان از ساعت هشت صبح شروع شده و گزارش‌های اولیه حاکی از حضور فعال رای دهندگان در پای صندوق‌هاست.

وی با درخواست از مردم برای اینکه رای دهی خود را به ساعات پایانی روز موکول نکنند، اظهار امیدواری کرد که پس از پایان رای‌گیری، بلافاصله شمارش آرا آغاز و در سریعترین زمان ممکن، نتیجه به اطلاع مردم استان رسانده شود.

به گزارش ایرنا، اخذ رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت هشت صبح امروز همزمان با سراسر کشور آغاز شد و همه شعبه‌ها در سطح استان آماده رای‌گیری از واجدین شرایط(متولدین ۱۳۸۴/۱۲/۱۱ و قبل از آن) هستند.

در مجموع سه هزار و ۱۶۱ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در استان اصفهان پیش بینی شده که ۲ هزار و ۴۸۶ شعبه شهری و ۶۷۵ شعبه روستایی است.

از این تعداد ۲ هزار و ۷۶۸ شُعبه از مجموع شُعبه‌های اخذ رای استان، ثابت و ۳۹۳ شُعبه سیار است.

در مجموع ۱۶ حوزه انتخابیه در استان وجود دارد که ۱۵ حوزه جز اصفهان، هر کدام یک نماینده دارند و شانزدهمین حوزه انتخابیه که مرکز آن در فرمانداری قرار دارد مختص مسیحیان ارمنی جنوب ایران است.

نظر شما