شناسهٔ خبر: 65467248 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پایداری جوی سه روز آینده در مازندران

مازندران از روز انتخابات تا یکشنبه ، آسمانی صاف و افزایش دمای روزانه دارد.

صاحب‌خبر -

پایداری جوی سه روز آینده در مازندران

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌کارشناس هواشناسی مازندران گفت: هوای استان امروز جمعه ۱۱ اسفند، همزمان با روز انتخابات، تا یکشنبه ۱۳ اسفند با آسمانی صاف، همراه با افزایش تدریجی دما در مازندران پیش بینی می‌شود.

فرجی افزود: با وجود افزایش دمای روزانه، بعلت صاف بودن هوا، دما‌ی شبانه در استان کاهش می‌یابد که در مناطق جلگه‌ای ممکن است به مرز یخبندان موقت و ضعیف برسد.

وی با بیان اینکه از اواخر وقت یکشنبه به تدریج با افزایش ابر، ارتفاعات غربی استان بارش پراکنده و دوشنبه در مناطق ساحلی و جلگه‌ای، آسمانی نیمه ابری تا ابری با احتمال بارش خفیف و پراکنده خواهیم داشت که در ارتفاعات نیمه غربی با بارش پراکنده برف خواهد بود.

کارشناس هواشناسی مازندران همچنین خاطرنشان کرد: سه شنبه تا پنج شنبه هفته پیش رو دمای هوای استان افزایش می‌یابد به طوری که پیش بینی شده؛ روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه افزایش دما محسوس ترباشد.

فرجی با اشاره به اینکه دریای خزر امروز موج کوتاه دارد و برای فعالیت‌های دریایی مناسب است گفت: دیروز آمل و رامسربا بیشینه دمای ۱۰درجه سانتیگراد، گرمترین و سیاه بیشه با کمینه دمای ۱۴ درجه زیر صفر صبح امروز سرد‌ترین نقطه استان گزارش شد.

 

نظر شما