شناسهٔ خبر: 65457953 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انتخابات ۱۱ اسفند، نقطه عطفی برای ملت ایران اسلامی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، گفت انتخابات فردا ۱۱اسفند، نقطه عطف و قوت برای ملت ایران اسلامی است،

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،قاسم عزیززاده گرجی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، در نشست توجیهی با نمایندگان ستاد انتخابات استان برای نظارت و ارزیابی عملکرد فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها در روز انتخابات به کارشکنی‌های دشمنان انقلاب برای تحریم و تضعیف انتخابات اشاره کرد و افزود: دشمن از یکسال گذشته برای تحریم انتخابات درحال هزینه کردن است.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد نشان دهد درصد کمی از ملت، پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد، گفت: دشمن درصدد زدن نقطه قوت جمهوری اسلامی ایران است.

عزیز زاده گرجی با بیان اینکه رهبری از یازده ماه گذشته چهار راهبرد انتخاباتی مبنی بر مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت را مطرح نمودند، خاطرنشان کرد: شعبات حساس استان بررسی، شناسایی و جلسات، برای تامین امنیت انتخابات برگزار شده است.

وی با اشاره به دغدغه رهبری برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات، گفت: مجموعه‌های مردم پایه و مجموعه‌های دولتی برای تحقق این خواست رهبری بسیج شدند.

وی به راهبرد رقابت اشاره و بیان کرد: فضای رقابتی را بین نامزد‌های انتخابات در استان شاهدیم.

عزیز زاده گرجی با اشاره به اهمیت تحقق راهبرد سلامت در انتخابات ۱۱اسفند، گفت: رای مردم امانت است تلاش داریم به درستی از آرای ملت صیانت شود و  اجازه نخواهیم داد خدشه‌ای به صداقت دولت سیزدهم وارد شود.

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران بر لزوم نقش آفرینی نمایندگان ستاد انتخابات استان در امر صیانت از آرای مردم تاکید کرد و افزود: باید کمیته نظارت و ارزیابی ستاد انتخابات استان به درستی برای سلامت انتخابات نقش آفرین باشد.

نظر شما