شناسهٔ خبر: 65437754 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تولید ۴ هزار تن گوشت مرغ ویژه ایام نوروز و ماه رمضان در بوشهر

استاندار بوشهر گفت: با روند مطلوب جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان ۴ هزار تن گوشت مرغ از ۲۰ اسفند تا ۲۰ فروردین در استان تولید و در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان وارد بازار می‌شود.

صاحب‌خبر -

تولید ۴ هزار تن گوشت مرغ ویژه ایام نوروز و ماه رمضان در بوشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، احمد محمدی‌زاده در نشست بررسی فعالیت‌های جهاد کشاورزی استان بوشهر با تأکید بر توجه به فروش املاک غیرقابل استفاده اداره‌ها و نهادها، گفت: درآمد فروش اموال مازاد مشمول مولدسازی، صرف تکمیل فعالیت‌های عمرانی و بهره‌برداری از این طرح‌ها شود.

وی با بیان این‌که در ساخت مسکن کارکنان جهاد کشاورزی اقدامات درخور تحسین انجام شده است، افزود: توجه به رفاه و حل مشکلات کارکنان اداره‌ها یکی از اولویت‌ها است که در این راستا تامین مسکن کارکنان باید مورد توجه قرار گرفته شود.

استاندار بوشهر بروزرسانی آمار سطح زیر کشت و تولید محصولات کشاورزی را مورد تأکید قرار داد و اضافه کرد: پیگیری اخذ کد شناسه کشاورزی برای ارتقای سلامت محصولات و عرضه به بازار‌های داخلی و خارجی ضروری است.

وی اصلاح و نوسازی باغات نخیلات را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: اجرایی شدن طرح الگوی کشت و مشخص کردن کشت جایگزین یکی از اولویت‌ها در حوزه جهاد کشاورزی استان است و در این راستا جایگزین کردن محصولات کم‌آب‌بر، کم‌هزینه و پرفروش ضروری است.

محمدی‌زاده با بیان اینکه در بخش دام و طیور اقدامات خوبی در استان انجام شده است، اظهار کرد: بیشترین جوجه‌ریزی در مرغداری‌ها در سه ماه گذشته انجام شده که تولیدات آن‌ها در ماه مبارک رمضان و نوروز وارد بازار می‌شود.

وی از عرضه ۴ هزار تن گوشت مرغ از ۲۰ اسفند تا ۲۰ فروردین در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد و اضافه کرد: صنعتی شدن فعالیت‌های دامداری‌های استان بوشهر یک ضرورت است و برای تولید تخم مرغ با توجه به وجود ظرفیت‌های لازم باید اقدامات مقتضی انجام شود.

نظر شما