شناسهٔ خبر: 65423485 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

چهارشنبه آخرین روز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات مجلس از سیمای مازندران

در آخرین روز پخش مناظره های انتخاباتی، نامزدهای انتخابات مجلس در ۹ حوزه انتخابیه مازندران از راهکار‌های خود برای فساد ستیزی گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، هفتمین و آخرین روز مناظرات نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی چهارشنبه ۹ اسفند از صدا و سیمای مازندران پخش می‌شود.

۹۰ نامزد انتخابات مجلس در ۹ حوزه انتخابیه مازندران از راهکار‌های خود برای فساد ستیزی گفتند؛ از تلاش برای تصویب قوانین به روز و اجرایی تا نظارت دائم و صریح بر اجرای قانون.

در هفت روز گذشته از ۹ کانال تلویزیونی هر روز مناظره‌هایی دو تا ۴ ساعته با موضوعات متنوع و روز جامعه پخش شد، تا شهروندان نامزد‌ها را بشناسند و آگاهانه به سمت صندوق‌های رای بروند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده برای یک دوره ۴ ساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

حامد گلی گزارش می دهد

<div id="video-display-embed-code_10846980"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4166807/10846980?width=600&height=350"></script></div>

 

نظر شما