شناسهٔ خبر: 65371287 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعلام زمان پخش مناظره تلویزیونی در مازندران

زمان پخش مناظره تلویزیونی در کانال‌های ۹ گانه حوزه‌های انتخابیه مازندران اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،  پخش تبلیغات و مناظره نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز در ۹ شبکه انتخاباتی آغاز شده است و تا ساعت ۸ صبح روز ۱۰ اسفند ادامه خواهد داشت.
۱۲۶ نامزد نمایندگی مجلس فیلم‌های تبلیغاتی ۲۰ دقیقه‌ای خود را در سامانه رسانه ملی بارگذاری کردند که پخش این فیلم‌ها از ۹ شبکه تلویزیونی که پیشتر راه اندازی شده بود در حال پخش است

مدیرکل صدا و سیمای استان مازندران گفت: این شبکه‌ها بر اساس حروف الفبای حوزه‌های انتخابیه استان با عنوان ENTEKHAB ۱۸۰ الی ENTEKHAB ۱۸۸ در نظر گرفته شده است.
دکتر هادی ابراهیمی افزود: شبکه تلویزیونی حوزه انتخابیه آمل با عنوان ENTEKHAB ۱۸۰، حوزه انتخابیه بابل ENTEKHAB ۱۸۱، حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار ENTEKHAB ۱۸۲، حوزه انتخابیه بهشهر و گلوگاه ENTEKHAB ۱۸۳، حوزه انتخابیه تنکابن رامسر و عباس آباد ENTEKHAB ۱۸۴، حوزه انتخابیه ساری و میاندرود ENTEKHAB ۱۸۵، حوزه انتخابیه قائمشهر سوادکوه سوادکوه شمالی سیمرغ و جویبار ENTEKHAB ۱۸۶، حوزه انتخابیه نور و و محمود آباد ENTEKHAB ۱۸۷ و حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس و کلاردشت نیز با عنوان ENTEKHAB ۱۸۸ نامگذاری شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده برای یک دوره ۴ ساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

<div id="video-display-embed-code_10834522"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4163864/10834522?width=600&height=350"></script></div>
اعلام زمان پخش مناظره تلویزیونی در مازندران


 

 

نظر شما