شناسهٔ خبر: 65422014 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

عضو جبهه متحد مستقلین انقلابی ایران اسلامی (شبکه سامان):

نیروی جوان قدرت اقتصادی، نظامی و سیاسی کشور است

عضو جبهه متحد مستقلین انقلابی ایران اسلامی (شبکه سامان): فهیمه سادات آقا میرمحمدعلی، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از لیست جبهه متحد مستقلین انقلابی ایران اسلامی (شبکه سامان) با محوریت حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی، دانشجوی دکترای ویروس شناسی دانشگاه تربیت مدرس، جزو انجمن استعدادهای درخشان و پژوهشگر حوزه‌ی سقط، ناباروری و افزایش جمعیت با کد انتخاباتی 1719.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، فهیمه سادات آقا میرمحمدعلی گفت: با توجه به فرمایشات و دغدغه‌ی رهبری در خصوص افزایش جمعیت با تیمی به سرپرستی یکی از اساتید ویروس شناسی دانشگاه تربیت مدرس، به پژوهش در این حوزه پرداختم. چرا که نیروی جوان در کشور قدرت اقتصادی، نظامی و حتی سیاسی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از انگیزه‌های من برای حضور در انتخابات، تقویت جنبه نظارتی مجلس است. مجلس شورای اسلامی دو وظیفه‌ی مهم قانون گذاری و نظارت را برعهده دارد که متاسفانه به وظیفه‌ی نظارت توجه کمتری شده است. نمایندگان در طول سالها غالبا به دنبال قانون گذاری رفته‌اند. این در حالی است که هر قانون تصویب شده‌ای در مجلس، پیگیری و نظارت آن در نهادهای اجرایی را طلب می‌کند. بنابراین باید به دنبال بازخورد قانون باشیم که آیا نتیجه‌ی آن به صلاح کشور است یا نه؟

 

حجم ویدیو: ۹.۴۲M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۳۶ دانلود ویدیو
mp4
انتهای پیام/

نظر شما