شناسهٔ خبر: 65418239 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

کاندیدای مورد حمایت جامعه کارگری مطرح کرد:

افزایش دستمزد و اصلاح قوانین به نفع کارگران را پیگیری می‌ کنم

کاندیدای مورد حمایت جامعه کارگری مطرح کرد: مرتضی‌ بیابانی می‌گوید: پیگیری افزایش حقوق دستمزد و اصلاح و بازنگری قوانین به نفع کارگران و تصویب قوانین برای ایجاد اشتغال و تسهیل ازدواج جوانان از برنامه‌های من برای ورود به مجلس است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی‌ بیابانی، متولد ۱۳۵۶ تهران، تحصیلکرده دکترای تخصصی معماریPh. D و دکترای حرفه‌ای کسب‌وکار مدیریت استراتژیک DBA است. او به عنوان فردی تحصیلکرده، عناوین مدیرعاملی شرکت‌های بازرگانی، معاون بازرگانی صنعت کاشی و سرامیک، عضو سازمان نظام‌مهندسی ساختمان تهران و فعالیت در احزاب کارگری کارخانجات و همچنین در صنعت حمل ونقل را در کارنامه خود دارد. او در حال حاضر به عنوان استادیار دانشگاه و مدرس مدعو دانشگاه آزاد در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد نیز مشغول به کار است.

این استاد دانشگاه معتقد است که باتوجه به رشته تخصصی‌اش که دکترای تخصصی معماری و کسب وکار است با حضور متخصصانه و مدبرانه در حیطه قانونگذاری در ساختار اصلاحات در حوزه انتخابی‌اش می‌تواند کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شود.

بیابانی درباره برنامه‌های خود برای حضور در انتخابات و ورود به مجلس گفت: پیگیری افزایش حقوق دستمزد و اصلاح و بازنگری قوانین به نفع کارگران، پیگیری دغدغه‌های اقتصادی و اجتماعی مردم در حد توان و تصویب قوانین برای ایجاد اشتغال و تسهیل ازدواج جوانان از مهمترین برنامه‌های من برای ورود به مجلس است.

او قصد دارد پیگیر مطالبات به حق کارگران در مجلس شورای اسلامی باشد: به عنوان نماینده مجلس پیگیر مطالبات به حق قشر کارگر که قشری آسیب‌پذیر هستند، خواهم بود و به دنبال این هستم که بحران‌های اقتصادی آن‌ها را رصد کرده و در سطوح مختلف مطرح کنم.

انتهای پیام/

نظر شما