شناسهٔ خبر: 65416012 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سند تحویل بنیادین به عنوان خط‌مشی حرکتی آموزش و پرورش است

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: سند تحویل بنیادین به عنوان خط‌ مشی حرکتی آموزش و پرورش است.

صاحب‌خبر -

سند تحویل بنیادین به عنوان خط‌مشی حرکتی آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، علی مطهری مدیرکل آموزش و پرورش استان در همایش کمیته‌های هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی آذربایجان‌غربی گفت:امروز بین مجموعه سپاه و آموزش و پرورش در خصوص اقدامات و فعالیت‌های مرتبط با بسیج دانش آموزی یک همدلی و هم‌افزایی مناسبی وجود دارد، حاصل این هماهنگی در بحث اعزام راهیان نور، بسیج سازندگی و دیگر حوزه‌ها مشهود و نمایان است.

وی افزود: فلسفه تشکیل بسیج دانش آموزی به منظور جذب، آموزش، سازماندهی دانش آموزان سراسر کشور و ایجاد روحیه همکاری، همیاری، همدلی و آمادگی دفاع همه جانبه از نظام جمهوری اسلامی ایران می‌باشد که خوشبختانه در این زمینه فعالیت‌های فاخر و ارزنده‌ای انجام شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: سند تحول بنیادین، شاه‌بیت ایجاد تغییر و تحول در آموزش و پرورش است و همکاری با بسیج دانش آموزی نیز در راستای همین سند تعریف شده است، وجود بسیج دانش آموزی از بعد ساحت سیاسی و اجتماعی قابل اهمیت است.

وی افزود: آنچه در قانون تشکیل بسیج دانش آموزی به عنوان اصل مسلم در نظر گرفته شده، نیازمند همکاری و همدلی دستگاه‌های مربوطه می‌باشد.

مطهری گفت: هدف آموزش و پرورش از ساحت‌های شش گانه سند تحول بنیادین، حفظ دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: یکی از رسالت‌های امروزه آموزش و پرورش رسالت تبیین است، تبیین ارزش‌های اسلامی و اعتقادی که مورد تاکید اهداف سند تحول بنیادین است را با جدیت پیگیری می‌کنیم و در صدد پیاده‌سازی این موارد هستیم.

نظر شما