شناسهٔ خبر: 65410451 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آموزش در ۷ شهرستان خراسان جنوبی غیر حضوری است

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: آموزش در مدارس ۷ شهرستان این استان به علت بارش برف و برودت هوا امروز سه‌شنبه غیر حضوری است و به صورت مجازی دنبال می‌شود.

صاحب‌خبر -

موسوی نژاد گفت: براساس آخرین تصمیم گیری‌ها به علت بارش برف، یخبندان شدید و لغزندگی معابر، مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهرستان بیرجند در نوبت صبح و عصر امروز نیز غیر حضوری شد.

وی عنوان کرد: مدارس شهرستان‌های زیرکوه، قاینات، سربیشه و درمیان امروز در تمامی مقاطع تحصیلی غیر حضوری است و در شهرستان نهبندان تمامی مدارس بخش سرداران به صورت غیر حضوری فعالیت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در برخی شهرستان‌ها همچون سرایان و فردوس که تعداد محدودی از روستا‌ها بارش برف وجود دارد غیر حضوری شدن مدارس بنا به تصمیم مدیر آموزش و پرورش شهرستان و فرماندار خواهد بود.

همچنین در اطلاعیه‌ای آمده است: بنا بر هماهنگی با فرمانداری و اداره کل آموزش و پرورش استان امروز فقط مدارس روستا‌های بالادست و کوهپایه‌ای "چرمه، نوبهار، کریمو، مصعبی، نوده" در بخش آیسک و مدارس عشایری "بند نو، چاه غیاث، چاه طالب، چاه تریخی و چاه پنیری" در بخش سه قلعه سرایان غیر حضوری است و سایر مدارس به روال عادی دایر خواهد بود.

استان خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند دارای ۱۱ شهرستان است.

بارش برف از روز یکشنبه هفته جاری در خراسان جنوبی آغاز شد و همچنان در اغلب مناطق این استان ادامه دارد.

بنا به تصمیم ستاد مدیریت بحران استان روز گذشته ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس ۶ شهرستان استان تعطیل بود، اما امروز (سه‌شنبه) ادارات باز است.

بنا به پیش بینی هواشناسی بارندگی‌ها تا پایان هفته ادامه دارد.

نظر شما