شناسهٔ خبر: 65404134 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آمادگی تکابی ها برای حضور پرشور در انتخابات

جمعی از اقوام وپیروان مذاهب مختلف تکابی باحضور در مجموعه جهانی تخت سلیمان ، آمادگی خود را برای حضور پر شور در پای صندوقهای رأی اعلام کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، همزمان با سراسر ایران اسلامی ، مردم نجیب و ولایت مدار تکاب اعم از شیعه و سنی مهیا می شوند تا با حضور پر شور خود در پای صندوق های رأی یازدهم اسفند را به نماد وحدت و غیرت ایرانی بدل سازند.

 جمعی از اقوام و مذاهب شهرستان با تصمیم شایسته و حسن تدبیرفرماندار شهرستان برای  وحدت آفرینی همه اقوام و مذاهب باحضور در مجموعه میراث جهانی تخت سلیمان ، ضمن نمایش وحدت و همدلی خویش ، آمادگی خود را برای حضور پر شور در پای صندوقهای رأی اعلام کردند.

فرماندار تکاب   گفت : با توجه به اینکه در آستانه دو انتخابات مهم و تأثیر گذار و سرنوشت ساز برای ایران اسلامی هستیم ، دعوت می کنم از همه مردم عزیز ، شریف ، نجیب ، معتقد و ولایت مدار شهرستان اعم از شیعه و سنی تا با حضور پرشکوه خود در پای صندوقهای. رأی در ۱۱ اسفند ، وحدت و همدلی اقوام و مذاهب ساکن در شهرستان را در پای صندوقهای رأی به نمایش گذارند.

  حیدری آزاد گفت : روزجمعه یازدهم اسفند ۱۴۰۲ به همت مردم پر افتخار دیار ۴۵۳ شهید سر افراز به میعادگاه وحدت و همدلی  و  روز اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی بدل خواهد شد.

 

آمادگی تکابی ها برای حضور پرشور در انتخابات آمادگی تکابی ها برای حضور پرشور در انتخابات آمادگی تکابی ها برای حضور پرشور در انتخابات آمادگی تکابی ها برای حضور پرشور در انتخابات آمادگی تکابی ها برای حضور پرشور در انتخابات

 

نظر شما