شناسهٔ خبر: 67741014 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معرفی نمایندگان تخصصی فعالان اقتصادی قزوین به امور مالیاتی

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین گفت: نمایندگان تخصصی انجمن‌ها و تشکل‌های زیرمجموعه اتاق بازرگانی قزوین برای پیگیری تخصصی مسائل مالیاتی این تشکل‌ها به اداره‌ کل امور مالیاتی معرفی می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، مهدی عبدیان ظهر امروز _شنبه سی‌ام تیر_ در جلسه هم‌اندیشی هیئت مدیره انجمن‌ها و تشکل‌های زیرمجموعه اتاق بازرگانی قزوین با اشاره به جایگاه تشکل‌های تخصصی در پیشبرد اهداف بخش خصوصی اظهار کرد: باید شاهد همراهی و همدلی فزاینده در راستای تقویت عملکرد تشکل‌ها باشیم.

وی با اشاره به آمادگی اتاق بازرگانی در افزایش همکاری و ارائه راهکارهای تقویت تشکل‌ها، افزود: سیاست‌گذاری کلی تشکل‌ها و انجمن‌ها با همکاری اتاق بازرگانی و در جهت تقویت حلقه‌های ارتباطی معنا می‌یابد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین ادامه داد: هیئت رئیسه اتاق قزوین در دوره جدید، همکاری با تشکل‌ها و انجمن‌های زیر مجموعه درجهت توسعه بدنه اجتماعی بخش خصوصی استان را یکی از برنامه‌های اصلی خود در نظر گرفته است.

عبدیان تصریح کرد: در همین راستا بهره‌مندی از حضور نمایندگان اختصاصی هریک از تشکل‌ها و صنایع و رسته‌های تخصصی در جلسات بررسی پرونده‌های مالیاتی (بند سه) می‌تواند در ایفای حقوق قانونی فعالان اقتصادی آن حوزه بسیار مؤثر باشد.

وی تاکید کرد: به همین دلیل هریک از انجمن‌ها و تشکل‌های زیرمجموعه اتاق می‌بایست یک نماینده آشنا به قوانین مالیاتی و متبحر در رشته کاری خود را به اتاق معرفی کنند تا با جمع بندی فهرست نهایی و کامل نمایندگان تخصصی به اداره‌کل امور مالیاتی معرفی شوند و به صورت تخصصی به عنوان نماینده اتاق بازرگانی و بخش خصوصی استان در جلسات بند ۳ هیأت‌های مالیاتی مرتبط با حوزه کاری خود حضور یابند.

رئیس اتاق بازرگانی قزوین به تشریح شرایط برگزاری نمایشگاه استان قزوین در اربیل عراق در ماه آینده پرداخت و گفت: حضور انجمن‌ها در این نمایشگاه با توجه به تخصص افراد می‌تواند بسیار مفید باشد، زیرا نتیجه کار گروهی و کار تشکلی همیشه موفقیت‌آمیز است.

عبدیان افزود: همچنین با توجه به برنامه‌ریزی هیأت‌رئیسه اتاق جهت برگزاری نمایشگاه دائمی توانمندی‌های استان برای اعضای اتاق در یکی از طبقات ساختمان اتاق بازرگانی باید خاطرنشان کنیم که حضور تخصصی اعضای انجمن‌ها در این نمایشگاه جهت ارائه توانمندی‌هایشان در اولویت قرار دارد.

به گزارش ایمنا، در ادامه این جلسه هر کدام از اعضای هیئت مدیره انجمن‌ها با توجه به تخصص و نوع فعالیت انجمن به بیان دیدگاه‌ها و ارائه مشکلات پیش‌روی خود در زمینه‌های همگرایی بیشتر بخش خصوصی و دولتی، رسانه‌ای شدن اقدامات انجام‌شده و افزایش آگاهی بخشی به فعالین اقتصادی پرداختند و رئیس اتاق بازرگانی قزوین هم راهکارهای قابل ارائه درباره مسائل مطروحه را توضیح داد.

نظر شما