شناسهٔ خبر: 65400139 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

اسکات گیمپل: «مردگان متحرک» می‌تواند تا ابد ادامه داشته باشد!

وفادار به ایده اولیه خالق این دنیا / CBR

صاحب‌خبر -

با وجود اینکه سریال اصلی مردگان متحرک (The Walking Dead) به پایان رسیده است، اما این فرانچایز با اسپین‌آف‌های مختلف همچنان به کار خود ادامه می‌دهد. 

اسکات گیمپل (Scott Gimple)، مدیر ارشد محتوا فرانچایز، در مصاحبه‌ اخیر خود برای تبلیغ The Walking Dead: The Ones Who Live، درباره آینده این مجموعه صحبت کرده است. از نظر اسکات گیمپل این سری در آینده نزدیک به پایان نمی‌رسد و داستان‌هایی که در این دنیا جریان دارند، تا ابد می‌توانند ادامه داشته باشند. 

گیمپل همچنین به صحبت‌های پیشین رابرت کرکمن، خالق کتاب‌های مصور مردگان متحرک، اشاره کرد که باور داشت با یک سری فیلم زامبی محوری طرف هستیم که هیچوقت تمام نمی‌شوند. البته رابرت کرکمن در نهایت تصمیم گرفت کتاب‌های مصور خود را پایان دهد، اما گیمپل همچنان باور دارد که این The Walking Dead چیزهای بیشتری برای ارائه دارد. 

ریک گرایمز در سریال مردگان متحرک ریک گرایمز در سریال مردگان متحرک

معرفی The Walking Dead: The Ones Who Live به معنی بازگشت مجدد ریک گرایمز (با بازی اندرو لینکلن) و میشون (دانای گوریرا) به قاب تلویزیون است. از پروژه‌هایی این مجموعه می‌تواند به Fear the Walking Dead و The Walking Dead: World Beyond و سریال‌های محبوب The Walking Dead: Dead City (با محوریت مگی و نیگان) و دریل دیکسون اشاره کرد.

سریال The Walking Dead: The Ones Who Live قرار است در تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند) پخش شود.

بررسی بازی اسکال اند بونز

اسکات گیمپل: The Walking Dead می‌تواند تا ابد ادامه داشته باشد! - ویجیاتو اسکات گیمپل: The Walking Dead می‌تواند تا ابد ادامه داشته باشد! - ویجیاتو CBR

برچسب‌ها:

نظر شما